Vērtē lasītāji

Nissan Juke Nismo RS: vērtē What Car? lasītāji

Nissan Juke Nismo RS testu diena
Sadarbībā ar Nissan Nordic
Vērtē What Car? lasītāji

Šogad klajā nākusi Nissan Juke jaudīgākā modifikācija - Nismo RS. Zem motora pārsega tam ir 1,6 litru tilpuma turbomotors ar 218 ZS, tas pieejams gan ar manuālo transmisiju (priekšpiedziņas versija), gan CVT automātisko transmisiju (pilnpiedziņas versija). 

Priekšpiedziņas versija Latvijā maksā sākot no 27 160 eiro, savukārt pilnpiedziņas Juke Nismo RS modifikācija pieejama no 30 190 eiro.

Sadarbībā ar Nissan importētāju - Nissan Nordic - mēs devām iespēju What Car? lasītājiem izmēģināt abas modeļa versijas, nolūkā noskaidrot viņu domas par šo auto, kam tiešu konkurentu nav, taču tas varētu ieintriģēt, piemēram,  VW Golf GTI vai Ford Focus ST tīkotājus. 

Lūk, potenciālo pircēju viedokļi par Nissan Juke Nismo RS!


Aivis Rimševics

Brauc ar : BMW 320

Ņemot vērā to, ka mūsu ģimenē jau ir Nissan Juke ar dīzeļdzinēju, tad sportiskā versija atstāja ļoti labu iespaidu. Lai arī sākotnēji ārējais veidols šķita nepievilcīgs, šobrīd jau esmu pieradis pie neikdienišķā tēla. Esmu agresīvākas braukšanas piekritējs, tāpēc tieši šādas dinamiskās versijas esamība ir kā punkts uz i.

Dinamiskai braukšanai piestāv versija ar mehānisko transmisiju, tomēr esmu automātiskās pārnesumkārbas piekritējs. Uzskatu, ka šis auto nav domāts jauniešiem vai sievietēm, jo tā jauda ir pārlieku liela, savukārt pensionāriem tā gaita būs pārlieku cieta. Šobrīd sev šādu auto neizvēlētos tā augstās cenas dēļ, bet pēc pāris gadiem, iespējams, tas būtu labs pirkums.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Raimonds Viļums

Brauc ar : Range Rover Evoque

Ar mehānisko transmisiju Juke Nismo RS ir kā īsts čili pipars, kas ātri vien liks sakrāt soda punktus. Automātiskās pārnesumkārbas versija nešķita tik agresīva un skaļa, tādejādi ikdienas braukšanai būtu labāk piemērota. Balstiekārta ir visai cieta, taču līkumos tas palīdz saglabāt labu vadāmību. Ļoti priecēja stūres atsaucība, jo tik informatīvu vadību sen nebiju redzējis, ļaujot izjust katru ceļa elementu.

Eksterjers nenoliedzami pievērš apkārtējo uzmanību. Interjerā esošie sporta sēdekļi manam augumam ir nedaudz par šauru un ilgākam ceļojumam, protams, nav piemēroti. Nismo RS cena ir augsta, taču nelielais auto ietver plašu aprīkojumu, kas citu zīmolu piedāvājumā izmaksātu vēl dārgāk.

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Juris Brencis

Brauc ar : BMW 530i

Jau 10 gadus braucu ar BMW markas automašīnām, un, salīdzinot ar savu ikdienas auto, dinamiskais Nismo RS mani neuzrunāja. Zinu, ka ir cilvēki, kas vairākus gadus braukuši ar Juke pēc tam iegādājas jauno modeli, tomēr manam raksturam šis auto nav pievilcīgs. Interjera izskata ziņā vēlētos ko vairāk askētisku un mierīgu.

Ārēji gan sportiskie akcenti ir acīm tīkami un jo vairāk uz šo auto skatās, jo vairāk tas sāk vizuāli iepatikties. Šis ir izteikts nišas produkts – sportisks auto ar lielu cenu. Uzskatu, ka Juke Nismo RS piestāv jauniešiem, kuri vēlas iegādāties kaut ko atšķirīgu no pelēkās masas.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Kārlis Puriņš

Brauc ar : Ford Galaxy

Ar mehānisko transmisiju šīs ir interesants auto! Patīkami pārsteidza degvielas patēriņš, kas šosejas režīmā, ieslēdzot kruīza kontroli, svārstījās ap 5-6 l/100km. Manuprāt, auto paredzēts diviem cilvēkiem. Pie auto trūkumiem var pieskaitīt bagāžas nodalījumu, kurā nav neviena nodalījuma sīklietām, savukārt interjera dizains šķiet jau visai novecojis un es noteikti labāk priekšroku dotu Mazda CX-3.

Novērtējot salona apdari, šķiet, ka sasniedzot 60 000 nobraukumu, daudzviet salonā būs dzirdama apdares grabēšana. Eksterjerā man traucē dažādie izbīdījumi un nelīdzenumi, kuros sakrājas netīrumi un automazgātuvēs tos ir grūti iztīrīt.Izvēloties Nismo RS, noteikti nepieciešams izvēlēties mehānisko transmisiju, lai pilnībā izbaudītu dzinēja jaudu, tomēr pilnībai vēlētos arī pilnpiedziņu. Es labāk dotu priekšroku Nissan Qashqai, kas, protams, ir krasi atšķirīgs auto, taču vizuāli pievilcīgāks un komfortablāks. 

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Valdis Kalniņš

Brauc ar : Volvo S60

Ņemot vērā to, ka šim auto ir 1,6 litru dzinējs, to noteikti var saukt par dinamisku, lai arī es vēlētos vēl lielāku zirgspēku skaitu. Līkumos auto ir stabils, tomēr testa brauciena laikā nācās pierast pie jūtīgas stūres. Interjerā ļoti simpatizē sporta sēdekļi un kopumā salons ir gana ietilpīgs šāda izmēra automašīnai. Kas attiecas uz skaņas izolāciju, tas Juke Nismo RS noteikti nav viens no klusākajiem piemēriem un tam par pamatu kalpo patīkami sportiskais izplūdes sistēmas tonis.

Ārēji auto man šķiet pievilcīgs un tā sportiskie akcenti rosina arī uz visai ekstrēmu braukšanas manieri. Uzskatu, ka šis auto ir paredzēts jauniem cilvēkiem, taču šajā vecuma grupā iecienīto BMW marku šim japāņu auto būs grūti izkonkurēt. Ja Nismo RS cena būtu zemāka, tad arī pats apsvērtu šī auto iegādi.

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Vjačeslavs Emburs

Brauc ar : Ford Focus


No pozitīvajām īpašībām varu minēt auto izskatu un gaitas īpašības. Manuprāt, šim auto labāk piestāv pilnpiedziņa, neraugoties uz to, ka tā apvienota ar variatora transmisiju, kas sporta režīmam nav piemērota. Ar dzinēja jaudu esmu apmierināts, tomēr neuzskatu, ka sniegtā dinamika ir Nismo RS nosaukuma cienīga.

Biju vīlies dažādos interjera apdares elementos. Lai arī kvalitāte bija apmierinoša, tik daudz plastmasas paneļu automašīnai, kura ir šādā cenu kategorijā, gluži vienkārši nepiestāv. Priekšā sēdošajiem brīvā vieta ir pietiekami daudz, ko gan nevar teikt par aizmuguri, kur sēžot ilgākā ceļa posmā pasažieri izjutīs diskomfortu. Domāju, ka sportiskais Juke ir paredzēts jauniešiem ar stabiliem ienākumiem, kuri vēlas iegūt savā īpašumā ārišķīgu auto. Arī pats apsvērtu šāda auto iegādi, ja vien tas būtu nedaudz lētāks.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Armands Tālums

Brauc ar : Škoda Fabia


Auto ir stabils un stingrs. Pilsētas apstākļos auto dinamika ļauj veikt straujus un īsus paātrinājumus, tāpēc iekļauties kopējā plūsmā nav problēmu. Arī uz šosejas automašīna demonstrē raksturu, ļaujot saņemt visu dzinēja jaudu. Salonā valda pietiekami liels klusums un priekšā sēdošie ar aizmugurējiem pasažieriem var sarunāties bez liekas piepūles. Pārsteidzoši, ka 1.90m garam cilvēkam aizmugurē bija pietiekami daudz vietas.

Patīkami, ka salonā bija tumšie griesti un arī ādas salona apdare izskatās iespaidīgi. Sportiskie sēdekļi ir ērti, taču tie apgrūtina gan iekļūšanu, gan izkļūšanu no automašīnas. Ārēji Juke beidzot ir kļuvis nopietnāks un šī versija pierāda, ka ar mazo auto tagad ir jārēķinās arī apkārtējiem. Iepriekš ir bijusi pieredze ar sporta versijām un jāteic, ka šādus auto satiksmē respektē un dod priekšroku, kas ir patīkami.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Jānis Kurtišs

Brauc ar : Toyota Avensis

Šī bija mana pirmā pieredze ar Nissan automašīnām un šis auto ir tiešām sportisks. Dzinēja jauda ir pietiekama un ikdienas satiksmē lieka zirgspēku rezerve vienmēr noder. Ārēji auto šķiet visai ietilpīgs, tomēr vieta salona aizmugurē ir pārāk maza. Salona izolācija varēja būt labāka - itin labi dzirdams riepu troksnis, taču to varētu atrisināt, izvēloties riepas ar mīkstāku sastāvu.

Auto ir bagātīgi aprīkots, ietverot jaunākās drošības un komforta sistēmas, bet neesmu pārliecināts, ka ikdienas auto lietotājam tas viss ir nepieciešams. Ja es iegādātos šādu auto, izvēlētos priekšpiedziņas versiju, bet komplektācijā iekļautu riepu spiediena kontroli un, iespējams, joslu maiņas sensoru.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Zigurds Roga

Brauc ar : Volvo XC90


Vizuāli tas ir ļoti skaists un to pašu var teikt arī par interjeru. Sportiskie sēdekļi ir labi piemēroti pieaugušajiem, savukārt aizmugurē ir iespējams iesēdināt tikai bērnus. Interjera kvalitātes ziņā varu uzslavēt stūres apdarei izmantoto ādas materiālu, kas neslīd un nodrošina ērtu braukšanu, savukārt plastmasas panelis labāk izskatītos, ja būtu matēts. Interesanti, ka, neskatoties uz ārēji skaļo izpūtēju, salonā valda pietiekami liels klusums.

Modifikācija ar mehānisko transmisiju sniedz iespaidīgu paātrinājumu, taču, ātri uzņemot ātrumu, stūre kļūst ļoti jūtīga un ir grūti saglabāt taisnvirziena kustību. Ikdienā būtu grūti izmantot visu dzinēja potenciālu, jo Latvijā vēl nav šosejas ar lielu atļautu maksimālo braukšanas ātrumu, tāpēc uzskatu, ka ar 218 ZS pilnībā pietiek. Uzskatu, ka Juke Nismo RS būtu lieliska dāvana jaunietim izlaidumā.

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Andris Stabiņš

Brauc ar : Subaru Impreza


Šobrīd vizuālais tēls krietni vien apsteidz dzinēja jaudu un tā nedrīkst būt Nismo RS modeļa gadījumā. Braucot ar pilnpiedziņas versiju, kurai ir automātiskā transmisija, nav īsti iespējams izjust paātrinājumu, kādu varētu gaidīt no vairāk nekā 200 ZS. Vērtējot pozitīvās īpašības, noteikti jāuzslavē interjers - sportiskie sēdekļi un tumšie griesti. Arī eksterjera sportiskie elementi piešķir tam īpašu odziņu. Patika arī priekšējā diferenciāļa darbība un precīzā vadāmība. Man personiski netraucēja izplūdes sistēmas dobjā skaņa un varu atzīmēt arī interesantu faktu, ka šāda toņa pavadījumā ir vieglāk aizmidzināt mazu bērnu, salīdzinot ar ikdienas klusajiem auto. 

Pārsteidza mīkstā gaita, kas automašīnām ar 18 collu diskiem nav bieža parādība, bet tai pat laikā līkumos auto ir ļoti stabils. Man šķiet, ka šis ir sporta auto sieviešu auditorijai, kurai nav nepieciešami strauji paātrinājumi, bet kopumā ļauj baudīt gana labu dinamiku.

Priekšpiedziņas versija šajā gadījumā būtu mans favorīts. Uzskatu, ka šī auto cena ir adekvāta un tas ir labs variants, izvēloties otro auto.

Vērtējums: Novērtēts ar 3 no 5

Aigars Laurinovičs

Brauc ar : Subaru Impreza WRX

Priekšpiedziņas un pilnpiedziņas Juke Nismo RS versijas ir pilnīgi atšķirīgas un visvairāk pozitīvo īpašību piemīt tieši modifikācijai ar priekšpiedziņu. Tā ir ātrāka, vieglāka, jaudīgāka, ar asāku vadāmību un iespaidīgāku skaņu, kas šāda tipa automašīnai nav mazsvarīgi. Pilnpiedziņas modifikācija ar variatora pārnesumkārbu manuprāt neļauj izbaudīt pilnu dzinēja potenciālu, tiesa, ziemas apstākļos, uz piesnigušiem lauku ceļiem vērtējums šai versijai būtu daudz pozitīvāks.

Priecēja, ka variators ļauj pārslēgt pārnesumus arī mehāniski un bez liekas aiztures. Vērtējot no braukšanas viedokļa, nelielais auto ir tiešām saturīgs un demonstrē labu sniegumu. Domāju, ka arī trases apstākļiem Nismo RS ir piemērots un prasmīgās rokās tas spētu uzrādīt arī labus apļa laikus.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Dzintars Dambis

Brauc ar : Audi A4

Ja ir vēlme iegūt sportiskas izjūtas, tad jāizvēlas versija ar mehānisko transmisiju. Pilsētas ikdienas satiksmē labāk varēs iejusties ar variatora pārnesumkārbas modeli, kas strādā ļoti līgani un sniedz pietiekamu jaudu un strauju paātrinājumu. Salonā nepatika izmantotā apdares plastmasa, kas standarta versijā nav izmantota.

Domāju, ka Juke Nismo RS vislabāk iederas ārpus pilsētas, kur ir gan šosejas, gan grants seguma posmi. Mērķauditorija sportiskajai versijai noteikti ir jaunieši. Sev šāda modeļa kandidatūru izskatītu vien gadījumā, ja būtu nepieciešams otrs auto, tomēr par šādu cenu gribētos vēl vairāk jaudas.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Lexus RX

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

RX demonstrē ļoti labu sniegumu, pateicoties tā izsmalcinātībai, greznajam salonam un iespaidīgajai hibrīda veiktspējai. Protams, arī uzticamība ir būtiska priekšrocība. Parastā hibrīddzinēja versija lieliski noderēs tiem, kam nav pieejama uzlādes iespēja mājās vai darbā. Lai gan sniedzamība elektriskajā režīmā plug-in hibrīda versijai nav tik iespaidīga kā dažiem konkurentiem, Lexus pieejams par saprātīgāku cenu.