Ziņas

Kevins Speisijs brauc ar jauno Renault Espace

Jaunais Renault zīmola vēstnieks
Kevins Speisijs brauc ar jauno Espace
Skaties video!

1984.gadā Renault radīja Espace - absolūti jaunu daudzfunkciju auto koncepciju, kas radikāli mainīja tirgu un aizsāka leģendāru reklāmas līniju ar jautājumu: „What if true luxury was space?” („Ja nu īsta greznība būtu telpa?”)

Tagad, 2015.gadā, Renault ir pilnībā pārveidojis Espace, apvienojot minivena praktiskumu ar krosovera dizainu un biznesa klases auto aprīkojuma opcijām.

Par zīmola vēstnieku ir kļuvis aktieris Kevins Speisijs, kurš redzams arī tikko klajā nākušajā Espace reklāmas klipā.

Tajā Holivudas aktieris ved skatītāju laika ceļojumā cauri savām vissvarīgākajām lomām filmās „Amerikāņu skaistums”, „Parastie aizdomās turamie”, kā arī seriālā „Kāršu nams” un iepazīstina ar jauno Renault Espace.

Jaunais Renault Espace Latvijā tika prezentēts šomēnes notikušajā auto izstādē, jau tuvākajā laikā pie Renault dīleriem gaidāms arī demo auto. 



Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Renault Captur

What Car? Vērtē Novērtēts ar 3 no 5

Captur pievilcīgais dizains, bagātīgo versiju kvalitatīvais interjers un zemā cena patiks daudziem, taču tā mazjaudīgie dzinēji un gaitas īpašības nedaudz atpaliek no konkurentu piedāvātā. Mēs vēlētos arī lielāku plašumu aizmugurē sēdošajiem.