Vērtē lasītāji

Nissan Pulsar: vērtē Whatcar.lv lasītāji

Nissan Pulsar testu diena
Ielūdz Nissan oficiālais pārstāvis Norde
Vērtē Whatcar.lv lasītāji

Nissan vārds pircējiem pēdējā laikā vairāk asociējas ar populārajiem krosoveriem Qashqai un Juke, pērn tirgū ienāca arī jaunākās paaudzes X-Trail. Tomēr japāņu autoražotājs nolēmis saasināt konkurenci arī mazo ģimenes auto segmentā, laižot klajā Pulsar hečbeku.

Tā cenas Latvijā sākas no 14 990 eiro un tā konkurenti būs Mazda3, Hyundai i30, Opel Astra, Ford Focus, Peugeot 308 un VW Golf.  

Sadarbībā ar Nissan dīleri Norde mēs devām iespēju izmēģināt jauno Nissan Pulsar What Car? lasītājiem. Testa brauciena klāstā bija Pulsar ar 1,2 litru DIG-T benzīna dzinēju ar Xtronic transmisiju un 1,5 litru dCi dīzeļmotoru ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. 

Lūk, daži potenciālo pircēju viedokļi šajā reportāžā:



Gunārs Svilāns

Uzņēmējs

Brauc ar: Volvo XC60



Pozitīvi pārsteidza 1,2 litru tilpuma benzīna turbodzinējs - tā veiktspēja izrādījās pilnīgi pietiekama, lai iejustos pilsētas satiksmes plūsmā. Jāatzīst, ka Pulsar ir patīkami kluss un komfortabls auto – pat uz bruģa vai bedraina ceļa gaitas komforts ir labs. Pozitīvi iespaidi arī par salonu – tas ir plašs, tomēr manam augumam prasītos iespēja regulēt sēdekļus vēl plašākā diapazonā. Kopumā jāteic, ka agrākā atšķirība starp japāņu un vācu autoražotāju interjera apdares kvalitāti ir zudusi - Pulsar salons, manuprāt, ne soli neatpaliek no, piemēram, Volkswagen Jetta. Start/Stop sistēma darbojas nemanāmi - dzinēja iedarbināšana ir redzama vien tahometrā, navigācijas sistēmas ekrāns ir ērti pārskatāms, savukārt tā dēvētā panorāmas kamera atvieglo auto novietošanu stāvvietā. Uzskatu, ka tas ir liels pluss šajā klasē un, šķiet, ka līdzīgi nokomplektēti vācu konkurenti būs dārgāki. 

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Kristaps Spuris

Uzņēmējs

Brauc ar: Volvo S80



Pulsar ir stilīgs un mazs auto, ar kuru var viegli manevrēt arī šaurākās ielās un, to iegādājoties, pircējs lieki nepārmaksās par zīmola reputāciju. Jā, 1,2 litru benzīna turbodzinējs aprīkojumā ar automātisko pārnesumkārbu ir dinamisks, tomēr es dotu priekšroku mehāniskajai transmisijai, kas ļautu samazināt auto cenu iegādes brīdī. Vadāmība ir precīza, un, lai arī stūres reakcija varētu būt labāka, lielākā ātrumā tā kļūst atsaucīgāka un asāka. Pulsar salons ir vienkāršs, tomēr tajā pat laikā -ergonomisks un ērts, arī par bagāžas nodalījumu man nav pretenziju – ikdienā nepieciešamajām mantām vietas pietiks. Jāsecina, ka Pulsar nodrošina to pašu braukšanas baudu, ko sniedz Opel Astra, bet, salīdzinot ar pēdējās paaudzes Ford Focus, lielāku gandarījumu konkrētajā cenu kategorijā sniegs Pulsar. Par šādu cenu neko vairāk nevar vēlēties. Manuprāt, Pulsar ir ideāls auto cilvēkiem, kuriem ikdienā galvenokārt jāpārvietojas pilsētas satiksmē un ir svarīgs zems degvielas patēriņš. 

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Valdis Kalniņš

Bijušais autosportists

Brauc ar: Volvo S60



Pirmie iespaidi par Pulsar ir ļoti labi. Pilsētas ielās tas ir veikls un tas nezaudē savas manevrēšanas spējas arī dinamiskākā braukšanas režīmā. Šī iemesla dēļ man labāk patīk nelielais benzīna turbodzinējs, kas nodrošina labākas sajūtas, nekā dīzeļmotors.  Auto dizains ir gaumes lieta – man Pulsar ārējais veidols šķiet pievilcīgs, tomēr to nevaru teikt par interjeru. Taču salons ir plašs un man pie stūres nebija grūti atrast ērtu sēdpozīciju. Rezumējot – salīdzinot ar jaunākās paaudzes Opel Astra un Volkswagen Golf, priekšroku labāk dotu Nissan Pulsar. Uzskatu, ka tas ir vienkārši lielisks piedāvājums par šo cenu.

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Rihards Frīdenbergs

Reklāmas speciālists

Brauc ar: Mercedes-Benz C280 AMG



Pulsar ir garākā riteņu bāze savā klasē un tas atspoguļjas arī salona ietilpībā. Aizmugurē sēdošajiem vieta kājām ir tikpat daudz kāizmēros lielākos auto, piemēram, 5.sērijas BMW vai Audi A6. Arī bagāžas nodalījums ir pietiekami liels, lai tajā varētu ievietot bērnu ratiņus, nenoņemot tiem riteņus. Tas ir liels pluss, salīdzinot ar konkurentiem. Otrs nozīmīgais pluss ir automašīnas cena. Šo iemeslu dēļ uzskatu, ka šī automašīna ir piemērota sievietēm vai jaunām ģimenēm. Nedaudz sarūgtina, ka bāzes versijas aprīkojumā nav iekļauti distances sensori, tomēr par nelielu cenu tos ir iespējams pievienot auto komplektācijai. Protams, Volkswagen Golf tālākpārdošanas vērtība būs noturīgāka, bet labs risinājums ir Pulsar iegāde operatīvajā līzingā, kad ir garantēta atpakaļpirkuma vērtība, pēc dažiem gadiem to mainot pret jaunu auto.

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Laura Timma

Projektu vadītāja

Brauc ar: Audi A3



Salīdzinot ar manu Audi A3, Pulsar salons ir ietilpīgks un to īpaši var attiecināt uz aizmugures sēdekļiem, kur pasažieriem ir vairāk brīvas vietas gan galvai, gan kājām. Dažādie slēdži un pogas ir ērti sasniedzamas un par interjera dizainu varu teikt tikai to labāko. Arī eksterjeram nav ne vainas. Tāpēc, salīdzinot Volkswagen Golf un Audi A3 cenas, es drīzāk izvēlētos Nissan Pulsar. Lai arī dodu priekšroku automašīnām ar augstāku klīrensu un labāko apkārtējo pārredzamību, Pulsar ir pievilcīgs, neliels auto, kuru iespējams iegādāties par salīdzinoši nelielu naudas summu.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Kristaps Ābele

Taksometra vadītājs

Brauc ar: Kia Cee’d



Man labāk patika benzīna dzinējs – tas ir dinamiskāks un klusāks kā dīzeļdzinējs. Uzskatu, ka šādas klases mašīnām degvielas patēriņa atšķirība ir pārāk maza, lai dotu priekšroku dīzeļdzinējam. Interesanti, ka Pulsar salonā, Nissan izdevies izvietot dažādos slēdžus tikpat ergonomiski kā tas allaž ir bijis Volkswagen modeļos. Ikdienā pats braucu ar Kia un varu droši teikt, ka Dienvidkorejas autoražotāji pārvērtuši auto salonu par nepazīstamu ābeci, liekot nepieredzējušam braucējam bieži novērsties no ceļa, meklējot īsto slēdzi. Līdzīgi kā Golf Sportsvan, arī Pulsar aizmugures sēdekļos ir daudz vietas. Par bagāžas nodalījuma vietu nav iemesla sūdzēties. Salonā valda klusums arī braucot pa bruģi un apdares kvalitāte ir augstvērtīga - tas patīkami pārsteidza. Laikam ejot, cilvēku interesei par šo modeli vajadzētu pieaugt, jo tas pārspēj lielu daļu no konkurentiem un nav tālu līdz klases etalonam - Golf. Ievērojamās cenu atšķirības dēļ, es labāk iegādātos Pulsar, jo ir grūti saskatīt Golf papildus pievienoto vērtību.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5
Ģirts Bārenis

Reklāmas speciālists

Brauc ar: Mitsubishi Pajero



Aklās zonas sensors, panorāmas kamera un vairākas citas noderīgas ekstras - patīkami redzēt šādas klases auto tik bagātīgi aprīkotu. Salīdzinot ar jauno VW Golf, Pulsar aprīkojums ir plašāks. Ja neskaita viduskonsoles dizainu, gan Pulsar ārējais izskats, gan salons ir izdevies labs. Viegli saprotams sledžu izvietojums apvienojumā ar plašu salonu - fantastiski. Manuprāt, 1,2 litru benzīna dzinējam nedaudz pietrūkst jaudas un tas ir vienīgais šī auto trūkums. Nākamgad tiek solīta jaudīgāka Nismo versija, pieļauju, ka šādā izpildījumā Pulsar kļūs krietni interesantāks. Racionālu apsvērumu dēļ dotu priekšroku labāk Pulsar nekā Golf. Vairāk kā piecu tūkstošu eiro atšķirība ir būtisks arguments, ņemot vērā to, ka abi modeļi patiesībā demonstrē visai līdzīgu sniegumu.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Jānis Pipars

Uzņēmējs

BMW 7. sērija



Es dotu priekšroku modifikācijai ar dīzeļdzinēju un automātisko pārnesumkārbu. Salonā vēlētos ādas sēdekļus, jo auduma sēdekļi šķita pārāk mīksti un braucot nepameta sajūta, ka sēdi uz spilvena. Salīdzinot ar klases līderi - Volkswagen Golf, skaņas izolācija vācu konkurentam ir labāka - Pulsar gadījumā nāksies klausīties dzinēja troksnī un tas ar laiku kļūst traucējoši. Tiesa gan, vizuāli tas ir pievilcīgāks kā tuvākie konkurenti, piemēram, Toyota Auris vai Mazda 3. Uzskatu, ka Pulsar neizdosies izkonkurēt Ford Focus, bet tas noteikti pārspēj Mazda 3 un Toyota Corolla. Ņemot vērā cenu un to, ka Nissan strādā tik precīzi kā Singer šujmašīnas - Pulsar noteikti spēs iekarot daudzu šīs klases auto pircēju sirdis.


Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Kaspars Strižko

Būvnieks

Brauc ar: Honda Accord



1,5 litru dīzeļdzinējam ir patīkams degvielas patēriņš - testa brauciena laikā patēriņš pilsētas režīmā bija 5,7 l/100km, bet ārpus pilsētas varētu iekļauties arī zem četru litru atzīmes. Patīkami, ka dīzeļdzinējs aprīkots ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu, kas ļauj uz šosejas braukt ļoti ekonomiski. Tekna aprīkojuma līmenī ir ļoti plašs komforta opciju klāsts, un šādā izpildījumā Pulsar kļūst par ļoti spēcīgu konkurentu klases līderiem. Ņemot vērā auto izmēru, salons ir plašs un tajā ir patīkami atrasties, tomēr jāatzīst, ka spīdīgā viduskonsoles apdares paneļa virsma, manuprāt, nav pats veiksmīgākais risinājums, jo, lietojot auto ikdienā, uz tās ātri parādīsies dažādi skrāpējumi. Vadāmības un gaitas ziņā neko sliktu par Pulsar nevaru pateikt. Pats braucu tikai ar Japānā ražotiem auto un, vērtējot gadu gaitā sasniegto progresu, Nissan atgriešanās mazo ģimenes auto klasē ir izdevusies lieliski.


Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Juris Liekniņš

Uzņēmējs

Brauc ar: Mercedes Benz GLK 220


Negaidīju, ka Nissan var demonstrēt tik labu sniegumu. Pulsar ir kluss un, pretēji gaidītajam, nelielais 1,2 litru benzīna turbodzinējs ir arī dinamisks. Man ir pārsteigums, ka par šo cenu salona apdare ir tik augstā līmenī. Jāuzteic arī automašīnas manevrētspēja. Braucot pa bruģa segumu, varētu vēlēties labāku gaitas komfortu, taču kopumā auto vērtējams kā komfortabls. Uzskatu, ka Pulsar pretendē un klases līdera godu. Esmu braucis ar Volkswagen Golf un savā īpašumā ir bijusi arī Opel Astra, taču pēc šī testa brauciena viennozīmīgi varu teikt, ka starp minētajiem auto es izvēlētos Nissan Pulsar.

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Zigurds Roga

Lauksaimnieks

Brauc ar: Volvo XC90



Dīzeļdzinējs nodrošina labu līdzsvaru starp dinamiku un degvielas patēriņu, taču tas varēja būt nedaudz klusāks – dažiem konkurentiem ir labāka trokšņu izolācija.  Biju izbrīnīts, ka Pulsar gaita ir tik komfortabla un pat uz nelīdzena ceļa seguma nebija jāsūdzas par cietu balstiekārtu vai diskomfortu. Iesēšanās aizmugures sēdekļos, zemās jumta līnijas dēļ, man nešķita visai ērta, taču tā nav tikai Pulsar problēma – to esmu ievērojis arī vairākos citos jaunajos modeļos. Pulsar dizains, salīdzinot ar konkurentiem, nav pārlieku atšķirīgs, to gan nevarētu teikt par interjeru, kur viss izskatās solīdi un par to Nissan pelnījis augstu novērtējumu. Viens no lielākajiem Pulsar plusiem ir tā cena un tā uz konkurentu fona ir ļoti pievilcīga.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Māris Lapiņš

Uzņēmējs

Brauc ar: Seat Altea XL



Salons ir ergonomisks un visu slēdžu izvietojums ir uzreiz saprotams. Pārsteidzoša ir arī tā ietilpība, jo manam 1,90 metru augumam nebija jāsaliecas vai jāizjūt neērtības - reti kurš no konkurentiem var lepoties ar šādu plašumu. Vienīgais trūkums ir sēdekļi, kuri ir visai šauri un pārlieku mīksti, tomēr šādu iezīmi ievēroju arī citiem Nissan modeļiem. Man patika gan benzīna dzinēja, gan Xtronic transmisijas darbība, kas netraucēja Pulsar dinamiku. Gaitas komforta un vadāmības līdzsvars ir ļoti labs, tomēr tas nevar mēroties spēkiem ar VW Golf - vācu konkurenta sniegums šajā ziņā ir pārliecinošāks. Tiesa gan, ja svarīgs nav auto zīmols, tad neredzu nepieciešamību pārmaksāt par Volkswagen logo, labāk izvēlētos Pulsar. Žēl, ka Pulsar netiek piedāvāts ar universāla virsbūvi.

Vērtējums: Novērtēts ar 3 no 5

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Lexus RX

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

RX demonstrē ļoti labu sniegumu, pateicoties tā izsmalcinātībai, greznajam salonam un iespaidīgajai hibrīda veiktspējai. Protams, arī uzticamība ir būtiska priekšrocība. Parastā hibrīddzinēja versija lieliski noderēs tiem, kam nav pieejama uzlādes iespēja mājās vai darbā. Lai gan sniedzamība elektriskajā režīmā plug-in hibrīda versijai nav tik iespaidīga kā dažiem konkurentiem, Lexus pieejams par saprātīgāku cenu.