Ziņas

KASKO bezmaksas iespējas izmanto tikai piektdaļa autovadītāju

Autovadītāji aizmirst par KASKO priekšrocībām
Biežāk lūdz palīdzību draugiem vai tuviniekiem
Swedbank Apdrošināšanas aptaujas dati

Ja brauciena laikā ar auto gadītos kāda neliela problēma, kas traucē turpināt ceļu, tikai piektdaļa (22%) autovadītāju palīdzību lūgtu savam KASKO apdrošinātājam. Tā liecina Swedbank iedzīvotāju aptaujas dati.

Visbiežāk autovadītāji nepatīkamo situāciju mēģinātu risināt, piezvanot kādam draugam vai tuviniekam, kurš pats vada auto. Šādi rīkotos divas trešdaļas jeb 67% aptaujāto, turklāt izteikti biežāk tie būtu stiprā dzimuma pārstāvji (74% vīriešu pretstatā 58% sieviešu). Vienlaikus 10% autovadītāju ir pārliecināti, ka viņi ar problēmsituāciju tiktu galā paša spēkiem.

Sievietes trīs reizes biežāk nekā vīrieši nelielas auto ķibeles gadījumā zvanītu dzīvesbiedram. Šādi rīkotos divas trešdaļas jeb 66% aptaujāto dāmu un tikai viena piektdaļa jeb 20% kungu. Kopumā dzīvesbiedru palīgā sauktu 39% autovadītāju. 27% aptaujāto iedzīvotāju lūgtu palīdzību garāmbraucošo auto šoferiem, bet ceturtdaļa (24%) vērstos pēc palīdzības servisā, kur parasti remontē savu auto.

„Redzam, ka lielākā daļa iedzīvotāju situācijās, kad ar viņu auto atgadījusies kāda problēma, paļaujas uz tuvinieku atbalstu. Tomēr šāds risinājums ne vienmēr ir labākais, jo otram cilvēkam var nebūt laika, nepieciešamo iemaņu vai instrumentu, kas vajadzīgi konkrētā situācijā.

Taču vēršoties pie diennakts tehniskās palīdzības, kas KASKO polišu īpašniekiem pieejama bez maksas, jebkurā diennakts laikā var iegūt ātru un profesionālu palīdzību, piemēram, bojātas riepas nomaiņu, akumulatora uzlādēšanu, degvielas piegādi vai auto transportēšanu uz norādīto servisu,” skaidro Reinis Jansons, Swedbank Uzkrājumu un apdrošināšanas atbalsta daļas Latvijā vadītājs.

Aptaujas dati rādi, ka jaunieši vecumā no 18 līdz 24 gadiem situācijās, kad ar auto atgadījusies kāda ķibele, piemēram, nevar iedarbināt motoru vai pārdurta riepa, vidēji divas reizes biežāk (41%) nekā ekonomiski aktīvie iedzīvotāji pēc palīdzības vērstos pie sava KASKO apdrošinātāja vai arī zvanītu vecākiem (40%).

Turpretim pirmspensijas vecuma autovadītāji no 55 līdz 74 gadiem izteikti biežāk (34%) lūgtu palīdzību saviem pieaugušajiem bērniem.


Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

BMW X5

What Car? Vērtē Novērtēts ar 5 no 5

Jaunais BMW X5 ir lielisks luksusa SUV. Bavārietis nav tik praktisks kā plaši zināmie konkurenti, bet tas izceļas ar vairākām citām kvalitātēm – interjera apdari, sportiskām gaitas īpašībām un lielisku multimediju sistēmu. xDrive45e ir viens no šī brīža iespaidīgākajiem plug-in hibrīdiem, demonstrējot apskaužamus efektivitātes rādītājus.