Sankcijas negatīvi ietekmē Krievijas auto tirgu
Sankcijas ietekmē auto tirgu
Septembrī par 26% mazāk pārdotu auto
GM rādītāji sarūk par 43%
Saistībā ar konfliktu Ukrainā, ASV un Eiropas Savienība pirms neilga laika Krievijai piemērojusi ekonomiskās sankcijas, kas nelabvēlīgi ietekmējušas jauno automašīnu pārdošanas apjomus.
Sankciju rezultātā augusta mēnesī Krievijā jauno auto pārdošanas apjoms sarucis par 26%, bet septembrī par 20%.
Pagājušajā mēnesī pārdotas kopumā 197 233 pasažieru automašīnas un šī gada pirmajos deviņos mēnešos novērojams 13% kritums, salīdzinot ar pērno gadu.
Pircēju mazo interesi par jauna spēkrata iegādi jutuši vairāki lielie ražotāji. Volkswagen Group uzņēmumam pārdošanas apjoms septembrī samazinājies par 24%, Kia 19,5%, AvtoVAZ Renault-Nissan par 11%, bet Hyundai modeļus iegādājušies par 10% mazāk kā pagājušajā gadā.
Arī Amerikas autoražotāja General Motors statistika uzrāda 43% kritumu, bet Ford gadījumā tie ir 35%.
Viens no retajiem autoražotājiem, kuriem ir izdevies uzlabot
pārdošanas rādītājus ir Mercedes Benz, kas pārdevis par 13% vairāk vienību kā
2013. gadā.
Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...