Testa brauciens

Jaunais Ford Tourneo Connect: pirmie iespaidi

Izmēģinam jauno Ford Tourneo Connect
Trīs motoru izvēle
Cenas vēl tiek precizētas

Ford nupat kā laidis klajā jauno Tourneo Connect modeli, kas būvēts uz komercauto Transit Connect bāzes un papildināts ar aizmugurējām sēdvietām un aizmugurējiem logiem, padarot to par ietilpīgu minivenu. Jaunais modelis ir pieejams ar piecām vai septiņām sēdvietām Grand Tourneo Connect versijā.

Pieejami trīs dažādi motori – vienlitrīgs 99 zirgspēku trīs cilindru benzīna motors, 1,6 litru benzīna un 1,6 litru dīzeļmotors ar attiecīgi 94 un 113 zirgspēku jaudu.

Interjers, praktiskums

Pateicoties augstajam jumtam, priekšpusē ir ļoti daudz telpas gan galvai, gan kājām, kas ļaus ērti iekārtoties pat ļoti gara auguma cilvēkiem. Augstā sēdpozīcija un lielie logi nodrošina labu pārredzamību, kas nav mazsvarīgi manevrējot pilsētu ielās.

Pasažieriem nebūs jāsūdzas arī par plašumu aizmugurē – pateicoties augstajai jumta līnijai, arī šeit ietilpība ir iespaidīga, divi pieaugušie vai trīs bērni jūtīsies komfortabli. Iekāpšana aizmugurē ir ērta pateicoties abās pusēs iebūvētajām bīdāmajām durvīm.

Tourneo bagāžas nodalījuma ar aizmugurējiem sēdekļiem ietilpība ir 500 litri, sēdekļu atzveltnes var nolocīt izveidojot līdzenu kravas nodalījuma grīdu.

Abos modeļos vidējas rindas sēdekļus par pilnībā nolocīt līdz ar grīdu, to pašu var paveikt ar Grand versijas aizmugurējiem sēdekļiem.  

Mērinstrumentu paneļa koncepcija ir aizgūta no C-Max un Focus. Tas nozīmē, ka tas ir nosēts ar  daudz dažādām pogām, kuras braucot ir pagrūti atrast un pārslēgt, arī navigācijas ekrāns ir viens no mazākajiem, kāds ir pieejams pārdošanā.

Visiem modeļiem standartaprīkojumā ir radio, USB pieslēgumvieta, Bluetooth, vieglmetāla diski, seši gaisa drošības spilveni.

Dinamika, gaita un vadāmība

Paredzams, ka 90% no visa pārdošanas apjoma sastādīs dīzeļmotori. Mums vislabāk patika 113 ZS 1,6 litru turbodīzelis, kas jaudas ziņā ir pilnīgi pietiekams, lai pārvietotu septiņus pasažierus.

Vienlitru benzīna motors ir skaļāks un to ir pamatīgi jāspīdzina, lai pārvietotu šāda izmēra auto. Savukārt iespaidu par 1,6 litru benzīna motoru sabojā automātiskā pārnesumākarba – lai gan pārnesumi pārslēdzas laideni, tomēr tie aizkavējas pārāk ilgi vienā pārnesumā, radot diezgan lielu motora troksni.

Līdzīgi kā citi Ford modeļi, arī Tourneo ir precīza vadāmība, nodrošinot lielisku manevrētspēju gan pilsētā, gan kalnu serpentīnos. Arī virsbūves svārstības ir lieliski apvaldītas, gaita ir komfortabla un patīkama.

Vai tas būtu jāpērk?

Latvijā Tourneo Connect un Grand Connect cenas būs zināmas vien janvārī, tādēļ objektīvu spriedumu par to, cik izdevīgs šis pirkums ir attiecībā pret konkurentiem, vēl nevaram sniegt. Arī galīgās aprīkojuma opcijas vēl tiek precizētas.

Katrā ziņā, ja ir nepieciešams praktisks, nepretenciozs auto, ko var izmantot gan biznesam, gan ikdienai, tad Tourneo Connect un Grand Connect būs laba alternatīva šī segmenta līderiem, to vidū – VW Caddy.

 

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Ford Ecosport

What Car? Vērtē Novērtēts ar 3 no 5

Ecosport ir mazs, simpātisks un praktisks krosovers ar vilinošu sākumcenu un plašām aprīkojuma iespējām, to skaitā ir ne tikai jaunākās tiešsaistes tehnoloģijas, bet arī pilnpiedziņa. Tā iegādi noteikti vajadzētu apsvērt tiem, kas domā par, piemēram, Kia Stonic, Nissan Juke, Renault Captur vai Peugeot 2008 iegādi.