Vērtē lasītāji

Jaunais Volkswagen Golf: vērtē Whatcar.lv lasītāji

Whatcar.lv lasītāji izmēģina jauno VW Golf
Sešas dažādas modifikācijas
Sadarbībā ar Moller Auto Lidosta

Šoruden klajā nāca jaunais, septītās paaudzes Volkswagen Golf un tikko tas parādījies arī Latvijā. Lai arī tā izskats daudziem uzreiz šķiet jau redzēts, tas nav pamatīgi atjaunināts iepriekšējās paaudzes modelis (kā tas bija ar sestās paaudzes Golf), bet gan pilnībā jauns auto, kas veidots uz jaunas, vieglākas platformas.

Vieni no pirmajiem to izmēģināja Whatcar.lv lasītāji, kas devās pie VW dīlera Moller Auto Lidosta, kur viņu rīcībā tika nodoti seši jaunie Golf – ar DSG un manuālajām pārnesumkārbām, trīs un piecu durvju versijas. Dzinēju klāstā – 1,4 litru TSI benzīna turbomotors un 1,6 litru turbodīzelis.  

Lai arī Golf zina visi, ikdienā daļa no šiem cilvēkiem pārvietojas ar citas markas auto. Kāds ir viņu viedoklis par jauno Golf? Lasi vairāk šajā reportāžā!     


Artūrs MecbergsArtūrs Mecbergs
Strādā Jūrmalas jauno projektu attīstībā
Audi A8


Esmu braucis arī ar iepriekšējās paaudzes Golf, jaunais modelis cenas ziņā ir līdzīgs, tam ir nedaudz platāks salons un mazliet zemāks jumts. Sporta sēdekļi ir kļuvuši nedaudz platāki, tādejādi sēdpozīcija ir noteikti ērtāka nekā līdzšinējam modelim. Savulaik man piederēja 3. sērijas BMW un varu teikt, ka šis ir noteikti ietilpīgāks. Četriem cilvēkiem būs ļoti ērti.VW Golf 7

Ja pirms 10 gadiem visiem šķita, kā 1,6 dīzeļdzinējs paliks kā pēdējais pie luksofora, tad ar šo pilnīgi noteikti var arī pasportot, turklāt tas ir kluss un mierīgs, nejūtu pat nepieciešamību pēc 2,0 dzinēja versijas.

Golf ir krietni mainījies, jo šo modeli pat nevar salīdzināt ar to, kāds tas bija kādreiz. Lai auto izskatītos vizuāli skaisti, manuprāt, nepieciešams izvēlēties papildus Airline aprīkojumu un R18 vieglmetāla diskus.

Uzskatu, ka automašīnas cena nav īsti adekvāta, jo, salīdzinot ar Audi cenrādi, Golf pat var izrādīties dārgāks nekā A3. Pats personiski noteikti dotu priekšroku A3.  Ja cena būtu līdz 20 000 eiro, tad šeit noteikti jau būtu rinda ar pircējiem. Ja nebūtu augstā cena, dotu 5 zvaigznes.
Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5
Matīss HaritonovsMatīss Haritonovs
Biroja darbinieks
Ford Mondeo


Jau ilgāku laiku domāju par to, ka vajadzētu nomainīt auto. Mašīnā lielākoties braucu viens, tādēļ nepieciešami gan mazāki auto izmēri, gan mazāks vidējais degvielas patēriņš. Par Golf biju tiešām pārsteigts, jo sajūta ir kā mazā Passat. Piekare ir ļoti mīksta, gan pārvietojoties pa pilsētu, gan pa grants ceļu. Septiņu litru patēriņš kopā ar 1VW Golf740 ZS jaudu mani pilnībā apmierina.

Septiņpakāpju automātiskā kārba ir liels pluss. Man ļoti svarīgs ir savietojamības faktors, lai varētu pievienot telefonu ar Bluetooth. Visas telefona funkcijas uzreiz parādījās uz auto displeja, ar stūres navigācijas pogām ļoti vienkārši varēju kontrolēt kontaktus vai audio failus, tiešām lieliski!

Dizains izdevies visai sportisks, salons četriem cilvēkiem ļoti ērts, taču nepieciešamības gadījumā varētu braukt arī pieci. Izvēloties plašu aprīkojuma klāstu cena būs augsta, taču domāju, ka cena ir atbilstoša.
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Normunds SīlisNormunds Sīlis
uzņēmējs
Volkswagen Golf 6



Salons ir daudz modernāks, simpātiskāks, nekā līdzšinējam Golf, kas jau šķiet diezgan vecmodīgs. Taču no ārpuses, jau no 100 metru attāluma būtu grūti atšķirt, kurš ir jaunais Golf.  Man pašam ir iepriekšējās, sestās paaudzes VW Golf ar 1,6 litru TDI dīzeļdzinēju un DSG pārnesumkārbu, tāpēc bijaVW Golf7 interese izmēģināt
jauno Golf ar tieši tādu pašu dzinēju.

Vienīgā atšķirība – šim ir dzinēja start/stop sistēma. Salona ietilpībā nekādas izmaiņas nejūtu, arī braukšanas sajūtas ir tādas pašas.  tāpēc neredzu lielu jēgu tieši tagad mainīt savu Golf pret jauno.

Golf man patīk un es neizslēdzu, ka drīzumā es tomēr varētu izšķirties par jaunā modeļa iegādi – jo daudzējādā ziņā tas tomēr ir gājis uz priekšu savā attīstībā. Tomēr izmaiņas nav tik kardinālas, lai, iesēžoties atpakaļ savā „vecajā” Golf, man būtu jāuzdod jautājums – nu kā es tagad ar šo varēšu braukt?
Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5
Jānis StalbovsVW Golf7Jānis Stalbovs
strādā zīmolu attīstības birojā
Mitsubishi Pajero


Jaunais Golf tiešām pārsteidza! Izmēģināju 1,4 TSI benzīna turbodzinēju ar manuālo pārnesumkārbu un 1,6 TDI ar „automātu”.  Auto ar mehānisko kārbu likās dinamiskāks, taču ikdienas satiksmē arī DSG nebūtu ne vainas. Pat, ņemot vērā mazo litrāžu, nejutu nekādu aizturi.

Salons ir komfortabls un omulīgs, kvalitatīvi izstrādāts, kas nodrošina arī fantastisku skaņas izolāciju.

Balstiekārta ļoti augstā līmenī, jo pat pārvietojoties pa nelīdzenu ceļu, nebija dzirdami nekādi lieki trokšņi. Ņemot vērā to, ka abi dzinēji ir ekonomiski un pats auto ir ļoti labi izstrādāts, tad arī cena nešķiet pārāk augsta. Kopumā nekādus trūkumus nesaskatīju.
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Dzintars KalniņšDzintars Kalniņš
Swedbank privātpersonu finansēšanas daļas vadītājs



VW arī Āfrikā ir VW. Iespējams tāpēc šī marka ir populārākā mūsu līzinga klientu vidū jau vairākus gadus. Golf modeļa popularitāte un pieejamība nodrošina mērenu šīs automašīnas vērtības samazinājumu laikam ejot, tāpēc arī pie 10% klienta VW Golf7līdzmaksājuma, iegādājoties jaunu septītās paaudzes Golfu, klients var justies drošs, ka mašīnas tirgus vērtība vienmēr būs virs līzinga atlikuma un nepieciešamības gadījumā klients viegli varēs veikt auto nomaiņu. 

Piemēram, VW Golf Trendline ar 1,4 TSI dzinēju, kura cena ir nepilni 18 tūkstoši eiro, operatīvajā līzingā var iegādāties, maksājot Ls 167 mēnesī.*
(*ikmēneša maksājums aprēķināts operatīvajam līzingam ar 10% pirmo iemaksu , atpakaļpirkuma vērtību 20% un kopējo likmi 2.8%).
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Māris LapiņšVW Golf7Māris Lapiņš
pašnodarbinātais
Seat Altea XL


Piedomāts ir pie katra sīkuma, padarot ārējo veidolu par gana sportisku, taču tajā pašā laikā tas nav kļuvis izlecošs.

Salīdzinot ar 6. paaudzes modeli, šim ir krietni vien labāks salons, vienīgi sporta sēdekļi varēja būt platāki. Braukšanas komforts ir vienkārši izcils, jo ir radīts kompromiss starp stingrību un komfortu- salonā nedzird nekādu ceļa radīto troksni, piekare ir līgana, nekas negrab, tiešām apbrīnojami. 1,4 TSI ir perfekts dzinējs, tik tiešām atsaucīgs un ekonomisks.

Arī pārnesumkārba nodrošina precīzus un īsus pārnesumu gājienus, ar 5. pārnesumu var mierīgi uz 50 km/h pārvietoties. Lai arī 1,6 litru dīzeļdzinējs zemā apgriezienu diapazonā nav tik straujš, tomēr ikdienai man tas šķiet pilnīgi pietiekams.

Papildaprīkojuma cena varēja būt zemāka, taču kopumā jāsaka, ka Volkswagen ir uzbūvējuši gandrīz ideālu auto.
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Jānis PiparsVW Golf7Jānis Pipars
darbojas transporta jomā
Opel Zafira


Man labāk patika 1,4 TSI benzīna dzinējs. 1,6 dīzelis likās visai kūtrs, taču 2,0 TDI, visticamāk, būtu labāks. Arī ekonomijas ziņā benzīna dzinējs nesanāks diez ko dārgāks. Sēžot salonā, priekšējā rindā nav dzirdami lieki trokšņi, taču aizmugurē pavisam nedaudz ir dzirdama skaņa no riteņu arkām.

Sēdekļi ir ļoti ērti, taču ietilpība ir paredzēta četriem cilvēkiem. Golf ir etalons savā klasē un ar šo modeli noteikti tikai nostiprina savas pozīcijas. Dīzeļdzinēja Start/Stop sistēma strādāja ar jūtamu aizturi, piemēram, Qashqai šī sistēma noteikti strādā labāk.

Jāpiemin, ka braucot ar benzīna dzinēju gan Normal, gan Economic režīmā, trūka stūres atsaucība, taču ieslēdzot Sport režīmā šis trūkums vairs nav, tādēļ manuprāt šo opciju ir vērts atķeksēt papildaprīkojuma sarakstā.
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Normunds JankovskisNissan MuranoNormunds Jankovskis
policists
Mazda MPV


Praktiski nejutu gandrīz nekādu atšķirību starp 1,4 un 1,2 dzinējiem, it īpaši, ja automātiskajai kārbai ieslēdz Sport režīmu. Jāatzīst, ka šāds 1,4 dzinējs ne par matu neatpaliek, piemēram, no Chrysler Town & Country 3,8 dzinēja. Automātiskā kārba uzreiz reaģē uz darbībām ar akseleratora pedāli, bez jebkādām aizturēm. Laba ietilpība - gan priekšā, gan aizmugurē ir pietiekami daudz brīvas vietas, tāpēc sēdēšana ir visai ērta.

Lai arī paneļa plastmasas materiāls nav augstākas kvalitātes, tas ir atturīgs un izskatās visai labi un nepatīkamas izjūtas nesagādā. Ja Golf būtu izmēros lielāks, tas noteikti varētu pretendēt uz luksusauto titulu.

Dizains izskatās ļoti labi, nekas nav pārspīlēts, viss ļoti ieturēti un praktiski. Tomēr uzskatu, ka mūsu reģionam šāda automašīnas cena ir pārāk augsta.
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Ģirts BārenisVW Golf7Ģirts Bārenis
reklāmas speciālists
Mitsubishi Pajero

Man personiski ir bijuši vairāki Volkswagen markas auto, taču kopš Golf 3.paaudzes nebiju vairs to izmēģinājis, tāpēc šodien, izbraucot ar jauno Golf, esmu patīkami pārsteigts.

Viss ir perfekti nostrādāts, ar izcilu kvalitāti, arī trokšņu izolācija ir lieliska, arī pārvietojoties pa grants ceļu. Volkswagen atšķirība no BMW un Audi ir palikusi tik maza, ka, iesēžoties šajā auto ar aizvērtām acīm, to varētu arī nejust.

Dīzeļdzinējs noteikti sanāktu lētāks īpašnieka maciņam ilgtermiņā, taču benzīna dzinējs piedāvā ļoti labu dinamiku, tāpēc izvēlēties nebūtu viegli. Septiņu pārnesumu DSG kārba strādāja ļoti patīkami un nebija nekādu pretenziju, it īpaši, ja ieslēdz Sport režīmu.

Tiem, kuri ir auto meklējumos, noteikti varu ieteikt jauno Golf.
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Guntars VīksnaVW Golf7Guntars Vīksna
Traktorehnikas speciālists
Mercedes-Benz C200


Salīdzinājumā ar iepriekšējām Golf paaudzēm Golf 7  ir kļuvis ērtāks, panelis šķiet kvalitatīvāks un varētu būt viegli kopjams. Uz ceļa turas labi- ne par cietu, ne par mīkstu, bedres nejūt, ceļa trokšņus slāpē labi. Gana dinamisks.
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Gints JankevičsVW Golf7Gints Jankevičs
tirdzniecības pārstāvis
Renault Megane


Golf 7 ir ļoti stabils uz ceļa, piekare labi „savāc” mašīnu arī straujākos līkumos ar lielāku ātrumu. Laba skaņas izolācija arī uz zemes ceļa gan priekšā, gan aizmugurē. 1,4 benzīndzinējam sākotnēji nedaudz pietrūkst jaudas. Šķiet, ka 2.0 litru dīzeļdzinējs varētu būt piemērotāks.

Kā trūkumu jāmin, ka bāzes komplektācija varēja būt nedaudz bagātīgāka.
Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5
Raimonds JanševskisVW Golf7Raimonds Janševskis
mārketinga speciālists
Audi A3 Quattro


Jau pirms testa biju izlasījis atsauksmes, kas visas bija tiešām pozitīvas. Un testa laikā nebiju vīlies- atsauksmes ir patiesas. Golf 7 ir diezgan dinamisks, lai gan, sportiskāk braucot, degvielas, patēriņš pieaug ievērojami virs ražotāja solītā.

Nedaudz samulsināja Start/Stop sistēma, kas testētajam auto ar dīzeļdzinēju darbojās ļoti labi, bet ar benzīndzinēju aprīkotajam- ar aizturi. Lieliska skaņas izolācija un perfekti nostrādāts interjers, kas ievērojami atšķiras no vecākām Golf paaudzēm.

Gaidu GTI modeli!
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Vasīlijs SikureņecsVW Golf7Vasīlijs Sikureņecs
tirdzniecības pārstāvis
Opel Vectra


Golf 7 ir ļoti stabils uz ceļa, piekare labi „savāc” mašīnu arī straujākos līkumos ar lielāku ātrumu. Laba skaņas izolācija arī uz zemes ceļa gan priekšā, gan aizmugurē. 1,4 benzīndzinējam sākotnēji nedaudz pietrūkst jaudas. Šķiet, ka 2.0 litru dīzeļdzinējs varētu būt piemērotāks. Dinamikas ziņā automātiskajai un mehāniskajai kārbai tikpat kā nekādas atšķirības.

Bāzes komplektācija gan varēja būt nedaudz bagātīgāka, taču, redzams, ka ar katru paaudzi Golf kļūst labāki. Īpaši salons - gan ērtāks, gan modernāks, gan ietilpīgāks. Vietas pietiktu arī četriem basketbolistiem.
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Mārtiņš   VīksnaVW Golf7Gunārs Pētersons
smagās tehnikas speciālists
Subaru Forester


Perfekts līdz garlaicībai! Dizains gan ārēji, gan iekšēji kļuvis daudz pievilcīgāks. Manuprāt, automašīnai ir jābūt tādai, lai tā patiktu arī pēc 4- 5 gadiem. Un Golf 7 tieši tāds arī ir.

Dīzeļdzinējs ir ļoti atsaucīgs un precīzs. Ja Volkswagen tulkojams kā „tautas auto”, tad Golf 7 ir ļoti pārtikušas tautas auto.
Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5
Mārtiņš   VīksnaVW Golf7Raimonds Gaigals

Peugeot 406


Ikdienā arī braucu ar auto ar dīzeļdzinēju un šodien testēju divas versijas ar dīzeļdzinēju. Par abām varu teikt tikai to labāko. Pat sānslīdi auto automātiski savāc, arī bremzes līkumos automātiski piebremzē, lai auto neizslīdētu. Bagāžas nodalījums ļoti pārdomāts. Sēdēšana ir ērta, bet tomēr vairāk 4 cilvēkiem.

Salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes Golf, progress ir ievērojams, nemaz nerunājot par vienu no maniem pirmajiem auto - otrās paaudzes Golf.
Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!