Vērtē lasītāji

Lexus CT200h: vērtē Whatcar.lv lasītāji

Lexus CT200h - pilnā hibrīda hečbeks
Audi A3 un 1.sērijas BMW konkurents?
Whatcar.lv lasītāji veic testa braucienu

Elegants, mazs auto ar lielisku aprīkojumu, prestižu zīmolu, turklāt tērē maz degvielas – tas ir Lexus CT200h.

Ja vēl pieskaita šādam komplektam pieņemamu cenu, Lexus uzticamības reputāciju un augsto līmeni klientu apkalpošanā, šī šķiet teju ne ideāla izvēle. 

Bet ko par to domā Whatcar.lv lasītāji? Dažādu marku auto īpašnieki devās uz Lexus WESS Motors, lai testa braucienā izmēģinātu CT200h un pēc tam dalītos savos iespaidos. 

Lasi viņu viedokļus šajā speciālreportāžā!


Juris LiekniņšJuris Liekniņš
Mercedes Benz GLK-250, Toyota Solara Coupe

Pirmais iespaids, ka auto ir mazs un pašaurs, bet tas varbūt tāpēc, ka ikdienā braucu ar lielākiem auto.

Auto interjers ir lieliski nostrādāts, kvalitatīvs. Taču par galveno CT200h priekšrocību, protams, uzskatu ekonomiskumu. Lexus CT200hParasti gadā nobraucu aptuveni 40 000 km un pie šāda patēriņa (5-6 litri uz 100km) šis modelis man kļūst ļoti interesants. 

Tiesa gan, CT200h gaita ir cietāka, nekā manam Toyota Solara vairāk jūtami ceļa nelīdzenumi, kas varbūt ir iemesls, kāpēc man labāk patīk braukt ar savu auto, kam piekare ir mīkstāka.

Tomēr, ja man kāds jautās, vai ir vērts izvēlēties Lexus CT200h, tad atbilde tomēr ir- jā!

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Aigars LaurinovičsAigars Laurinovičs
Volvo XC70

Auto ir savdabīgs un man vajadzīgs laiks, lai pie tā pierastu. Īpaši, lai reālajā dzīvē sajustu to efektu, ko dod hibrīdtehnoloģijas.

Patīk auto sportiskais režīms, kas padara stūri daudz informatīvāku un arī auto kļūst manāmi dinamiskāks. Eco režīms gan, manuprāt, braukšanu padaraLexus CT200h garlaicīgu.

Auto piekare ir diezgan cieta, taču ne tik ļoti, lai gaita nebūtu komfortabla. Bremžu pedālis gan noteikti varēja būt informatīvāks. Tas, protams, ir pieraduma jautājums, taču pirmo iespaidu sabojā.

Vadības ierīču panelis man šķita pārāk sarežģīts, drusku par šauru šķita arī aizmugures logs. Protams, situāciju atvieglo aprīkojumā pieejamā atpakaļskata kamera, taču ne visās situācijās tā palīdzēs.

Vērtējums: Novērtēts ar 3 no 5

Āris DandensĀris Dandens
Volvo S80

Lexus kā auto marka man vienmēr ir patikusi un arī šis auto nelika vilties. Auto apdares kvalitāte ir patiešām augstā līmenī.

Lai arī auto pārstāv  kompakto klasi, telpa gan priekšā, gan aizmugurē ir pietiekama, tiesa gan -  panelis un centrālā konsole nedaudz rada šaurību.

Pārredzamība kopumā ir lieliska- nekas netraucē.Lexus CT200h

Auto lielākā problēma ir valdības politika, jo auto ir videi draudzīgs - gan zems izmešu daudzums, gan zems degvielas patēriņš.

Tomēr Latvijā, atšķirībā no daudzām Rietumvalstīm,  šīm tehnoloģijām nav nekāds atbalsts - ne tiešas atlaides, ne pretimnākšana ceļu nodokļa izteiksmē. Būtu nepieciešama kāda papildus motivācija, lai zaļi domājoši cilvēki izvēlētos auto ar hibrīdtehnoloģijām vai elektroauto, katrā ziņā - zemu CO2 līmeni.

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Jānis LapiņšJānis Lapiņš

Auto ir lielisks, plašs salons gan priekšā, gan aizmugurē, ļoti ērti sēdekļi. Tomēr vadītāja sēdpozīciju nevarēju pieregulēt tā, kā vēlētos- jāizvēlas starp ērtību vai ceļa pārredzamību.Lexus CT200h

Stūre ir informatīva un precīza. Īpaši patika braukt, kad darbojas tikai elektrodzinējs.

Auto piekare labi slāpē ceļa nelīdzenumus- īpaši uz tiltiem posmu salaiduma vietas, tomēr pa lielākām bedrēm auto ir jūtīgs un zaudē līgano gaitu.

Auto cena ir adekvāta, turklāt patiesībā pilnīgi pietiek arī ar bāzes modeli, kam ir pietiekami plašs aprīkojums.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Valdis MartinsonsValdis Martinsons
Volvo V70, Chrysler Neon

Kā būtiskāko uzreiz jāizceļ to, ka auto ir ļoti kluss. Nedzird ne dzinēja, ne ceļa radītos trokšņus.

Salons ir ērts, viss labi aizsniedzams, tačuLexus CT200h pārsteidza stāvbremze, kas novietota tuvu visiem pedāļiem un varētu traucēt garākos pārbraucienos, ja gribas ērtāk iekārtoties.

Auto ir dinamisks, bedres īpaši nejūt un pat tramvaja sliedes pārbrauc bez jebkādām problēmām neradot diskomfortu salonā esošajiem.

Braucot pa pilsētu, pilnīgi pietiek ar Eco režīmu un nav vajadzība īpaši pārslēgties uz sportiskāku, jo jaudas, manuprāt, netrūkst.

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Matīss HaritonovsMatīss Haritonovs
Ford Mondeo

Jau kādu laiku domāju par auto maiņu uz kaut ko ekonomiskāku un hibrīdauto ir viena no iespējamajām opcijām.

CT200h īpaši patika, ka ir vizuāli redzams kas tieši šobrīd notiek ar auto- ja ir ieslēdzies elektrodzinējs, tad uz paneļa tas ir redzams. Var redzēt cik enerģijas šobrīd tiek tērēts un cik vēl ir palicis. Bet, kad pieslēdzas benzīna dzinējs, tad parādās Lexus CT200hierastais tahometrs un auto atbilstoši uzvedas arī uz ceļa.

Gaita ir stabila, līgana un mīksta. Es gan biju gaidījis, ka Lexus tā būs vēl mīkstāka, taču jāņem vērā, ka šis ir kompaktklases auto.

Salons ir plašs, arī otrajā rindā sēdošajiem vietas pietiek. Ir ļoti laba ceļa pārredzamība, bet pirmais patīkamais pārsteigums ir atpakaļskata spoguļi, kuri varbūt nav milzīgi, bet tajos ir redzams viss.

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Rendijs DronkaRendijs Dronka
Mazda 6

Salons plašs, taču aizmugurē varēja būt nedaudz vairāk vietas, kas varētu radīt diskomfortu braucot lielākus attālumus. Auto ir klussLexus CT200h un tāpēc ir grūti sadzirdēt, kurā brīdī pārslēdzas uz elektrodzinēju vai benzīna dzinēju. 

Auto ir ļoti komfortabls, savā ziņā pēc izjūtām salonā diezgan stipri atgādina vācu auto, lai gan vizuāli- īsts japānis.

Ir vairāki braukšanas režīmi, taču pa pilsētu pārslēgšanās diez vai būs nepieciešama, jo Eco režīms ir pilnīgi pietiekams.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Jānis PiparsJānis Pipars
Audi A8, BMW 750

Lai gan ikdienā braukāju ar lielākiem auto, tomēr diezgan daudz sanāk braukt arī ar citiem. Pēc izjūtām tuvāk CT200h ir Toyota Auris un Toyota Corolla hečbeks. Dizainiski un salonā auto varētu teikt, ka tas ir uzlabota Toyota Corolla.Lexus CT200h

Pirmais, kas nepatīkami pārsteidza, bija skaļais ABS- negaidīti līdzīgs vecāka gadagājuma Toyota automašīnām.

Otrkārt, degvielas patēriņš. Lai gan CT200h ir hibrīdauto, tomēr gribētos redzēt lielāku ekonomiskumu, lai atšķirība no ne-hibrīdiem ir izteiktāka.

Treškārt - nepatika vadības panelis, kas ir pārāk sarežģīti veidots, turklāt izslēdzot auto un tad ieslēdzot atkal- visi režīmi ir atgriezušies uz sākuma iestatījumiem, nevis palikuši tādi, kā izslēdzot auto.

Salons ir ērts, kluss, taču aizmugurē sēžot, ir dzirdami ceļa trokšņi. Laba pārredzamība.

Vērtējums: Novērtēts ar 3 no 5

Andris FreibergsAndris Freibergs
Opel Corsa

Auto ir ļoti ērts salons, viegla vadāmība, viss viegli aizsniedzams. Bagāžas nodalījums varēja būt lielāks, taču ir atbilstošs tam, ko varētu sagaidīt no kompaktklases auto.Lexus CT200h

Laba ceļa pārredzamība. Gaita laba. Sanāca nedaudz pabraukt arī pa bruģi un auto ar to lieliski tiek galā.

Neesmu sportisku auto cienītājs, taču CT200h varētu patikt arī dinamiskas braukšanas un cietākas piekares piekritējiem.

Eco režīms mani pilnībā apmierina, bet auto dod iespēju viegli pārslēgties uz Sport režīmu, ja ir tāda vajadzība. Auto labi izskatās, ir klasisks un neuzkrītošs. Atbilstošs Lexus vērtībām.

Labs auto ar labu aprīkojumu par adekvātu cenu.

Vērtējums: Novērtēts ar 5 no 5

Jānis SvirevičsJānis Svirevičs
Audi, dažādi Toyota modeļi

Lai arī auto izskatās mazs, tomēr vietas tajā ir pietiekami. Vadītāja sēdeklis ir ļoti ērts, tiešām lielisks. Arī aizmugurē vietas ir pietiekami.

Ļoti patīk, ka jebkurā brīdī var pārslēgties starp braukšanas režīmiem un vienā mirklī auto no ekonomiskaLexus CT200h pārvēršas dinamiskā, turklāt atšķirība ir tiešām jūtama. Ja ekonomiskajā režīmā ir sajūta, ka esi kādā mazauto, ar vāju dzinēju, tad sportiskajā režīmā auto kļūst izteikti sportisks.

Īpaši gribētos izcelt spoguļus, kas ceļu padara ļoti labi pārredzamu. CT200h der arī mūsu ceļiem un arī braucot pa tādiem sniegotiem ceļiem, kā šobrīd, nav nekādu iebildumu.

Vērtējums: Novērtēts ar 4 no 5

Karstākie piedāvājumi auto tirgū! Nepalaid garām iespēju ietaupīt...

Apskati What Car? sludinājumus šeit!

Saistītie raksti

Auto tests

Lexus RX

What Car? Vērtē Novērtēts ar 4 no 5

RX demonstrē ļoti labu sniegumu, pateicoties tā izsmalcinātībai, greznajam salonam un iespaidīgajai hibrīda veiktspējai. Protams, arī uzticamība ir būtiska priekšrocība. Parastā hibrīddzinēja versija lieliski noderēs tiem, kam nav pieejama uzlādes iespēja mājās vai darbā. Lai gan sniedzamība elektriskajā režīmā plug-in hibrīda versijai nav tik iespaidīga kā dažiem konkurentiem, Lexus pieejams par saprātīgāku cenu.