Volvo S80 sedans (98-06) Atsauksmes par auto

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi

2.4 benzins/gaze

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Braucu jau 1,5 gadu,viss apmierina. Ērts, elegants,apkopes izmaksas ir apmierinosas. Bija problemas ar elektroniku, sarikteja un ir OK. Kopuma esmu ļoti apmierinata, ka iegadajos šādu auto. Iesaku :)

Ilze Ezerniece-Bessere, 26/11/2016

2.4 benzīns

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Bija jāmaina droseļvārsts un zobsiksna - padārgs prieks. Automātam ātrumkārba noklājās pie 300 tūkst.km. Remontā ievērojama investīcija. Bija arī kondicionēšanas sistēmas problēmas. Salonā elkoņbalstiem un stūrei veidojas nodilums. Kopumā nekādu sīkumu un gļuku nebija. 10 gadu lietošanas pieredzē tomēr vērtēju kā labu auto. Degvielas patēriņš pilsētā ap 11l, trasē ap 8l. Ērts, ietilpīgs, elegants, uzticams auto.

Inga Bunka, 20/10/2016

2.5D 1999

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Auto manuprāt labs.Plašs un ērts salons,ekonomisks degvielā un diezgan elegants paskats.Par remontu un tā detaļam ir kā ir , dażreiz nav lēti,bet personīgi savu auto pa remontiem vedu diezgan reti.No mīnusiem varu pateikt to pašu ko citi - apgriešanās leņkis/pagrieziena rādiuss un parkošanās ir diezgan švaka kā arī remonts un detaļas padārgas.Kopumā auto ir labs manuprāt.

Rihards Veide, 15/11/2013

2.0

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Bet tas ir Volvo nevis Fords!Volvo ir dārgas bet uzticīgas detaļas!

Ričards Dišlers, 20/08/2013

S-80 2,4TDI

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Nobraucis 3 mašinas 260000-300000km, super; nav problēmu.

Uldis Pūsilds, 17/06/2013

S80 2.4 D5

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Jau  4 gadus braucu ar 2005.g S80 D5. Sajūtas - gan / gan.
Pozitīvi - Volvo "klases" ērtums, perfekti krēsli, mazs degvielas patēriņš (uz šosejas ar ātrumu ~110km/h ~4,6Ls, vidējais 6-7L), nenokaujams dzinējs (TA visus šos gadus izieta ar 0 novērtējumu). Patīkama jauda, spēcīgs uzrāviens, ātrumkārba nav ar aizturi, nerūsē virsbūve, viss strādā klusi un eleganti.
Negatīvi - dārgas rezerves daļas un sarežģīta (attiecīgi - dārga) remontēšana. Pa mūsu ceļiem bieži jātaisa ritošā - bukses, šarnīri, balsti utt. Elektronika bieži iziet no ierindas, tad bagāžnieka vāks netaisās, tad parking sensori atsaka, tad visādas braukšanas palīgierīces atsaka (ABS, DTSC, Four-C utt) Visi pēc kārtas salūst logu pacelšanas mehānismi, varēja būt mazāks pagrieziena rādiuss. Kopumā - auto ļoti labs, īstiem Volvo faniem, nebūtiskie mīnusi netraucēs, bet es nez vai pirktu vēlreiz S80.

Gatis Plots, 10/11/2011

S80

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

4 gadi braucu ar auto, super ērts salons, D5 dzinējs ekonomisks, uz ceļa labi turās, grūtāk parkoties...bet plusu vairāk, kā mīnusu. 

Guntis Bērziņš, 31/08/2011

2,4 d5

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Pozitīvais - ērts, komfortabls, labi vadāms, izturīgs, mazs patēriņš, liels bagāžnieks. Negatīvais - nestabils uz garenrievām, liels izgriešanās rādiuss.

Haralds Gribusts, 31/05/2011

2,5 TDI

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Esmu īpašnieks Volvo S80 ar 2,5 TDI motoru, braucu jau kā pusotru gadu! Problēmu pagaidām nav bijis, ja neskaita, ka ritošā daļa pa mūsu ceļiem reizēm tomēr ir jāpataisa, bet tā auto kalpo godam. Uz ceļa jūtas labi gan ziemā, gan vasarā.:) Uz apdzīšanu arī nav nekādu problēmu, jo vēl pie tam esmu šo Volvo nočipojis!

Valdis Rodčenko, 17/05/2011

2,4 d5

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Volvo ir fantastiska mašīna! Lieliska uz ceļa, laba komplektācija un ļoti ekonomiska, 5 litri uz 100 km!!!Ļoti izturīgs, braucu jau 4 gadus, bet servisā jāiegriežas reti. Labākais auto, kāds man līdz šim ir bijis.

zane krastina, 04/05/2011

s80 2,4 d5 2006

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Esmu braucis ar BMW 2006.gada nav labs, bet nopirku pats pirms gada volvo S80 2,4 D5 dīzeli - 2006 gada. Ideāla saķere, neesmu redzejis šajā klasē labāku mašīnu, komforts ideāls. Plats, ātrs un uzticams. Tikai serviss padārgs !! Ir man pilnīgi visas extras un nevaru sūdzēties...

miks zambergs, 06/07/2010

2.5 TDI

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Braukšana vienkārši lieliska, ir gan komforts gan laba vadāmība. Daudz degvielu arī netērē, uz apdzīšanu arī ļoti labs uzrāviens. Vienīgi ja kas jāmaina tad sanāk tā dārgāk, bet uz tā fona ka tās daļas tā neplīst ir OK. Līdz šim labākais auto kāds man ir bijis!

Jānis Jansons, 26/10/2009

2,5D

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Braucu 3 gadus. Uz ceļa noturīgs jebkuros laika apstākļos, ērta braukšana. Mīnuss varētu būt amortizatori (lieliskie mūsu ceļi dara savu), pārsvarā priekšējie. Navigācijas sistēmai VOLVO tā arī neizlaida disku ar Baltijas valstīm, tā ka atliek vienīgi pārbūvēt uz digitālās tv uztveršanu (ja vien regulāri nebrauc uz rietumiem). Patīkams degvielas patēriņš pie saprātīgiem ātrumiem. Sprintera ātrumu uzreiz nedabūsi, bet uz ceļa kādu apskriet sanāks bez grūtībām. 5 zvaigznītes neliku, jo vienmēr tak gribās vēl ko labāku. :)))

Uģis Sarkanis, 27/07/2009

S80 2,5D

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Esmu ļoti apmierināts ar auto, braucu kopš 2008 21 01 ,vēl neesmu iegrūdis daudz naudas,esmu nomainijis tikai plauktiem bukses ap 30 ls! Pārregulēju savērsumu, vadāmība palika superīga! Degvielas pateriņš arī superīgs 5-6 litri, neatkarigs no ātruma, nav starpības vai braucu uz 100 vai 140kmh! Labākais auto mūsu, Latvijas ceļiem!!!

Deniss Podvinskis, 05/07/2009

2.5 D

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Jau vairāk kā gadu ripinos ar Volvo un varu teikt, ka šis konkrētais modelis, kā jau pats Volvo zīmols, ir kārtīgs "vīru auto" - salons ļoti labs, sajūta tāda, ka sēdi dīvānā pie TV. Izmaksas dažādas - var iekrist pa riktīgo un var arī pats saremontēt. Motors 2.5 140hp (+vēl modificēts vadības bloks=170hp), dīzelis, lieliska jaudas un ekonomijas (vidēji 5.5-6.5l/100km) harmonija.

Māris Vaivods, 12/03/2009

2.5D

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Braucu jau gadu un esmu apmierināts! Vareja but nedaudz mīkstāka. Salona apdare varēja būt labāka, jo kad laukā temperatūra mīnusos, no rīta iekapjot nedaudz atgadina VAZ 2108 - plastmasa krakšķ! Remonts neteiktu ka dārgs, par cik pats taisu - lētaks kā Audi un BMW, nerunājot par MB! Visā visumā labs auto!

Deniss Podvinskis, 05/03/2009

2.5tdi

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Auto ir ļoti komfortabls, un ritošā nav skaļa. Jā, salonā ir dzirdams dīzelis, bet tas ir pilnīgi normāli. Izmaksas normālas, paziņa ved detaļas no Zviedrijas, tas maksā uz pusi lētāk, nekā mūsu veikalos! Patēriņš vnk fantastisks - salīdzinot ar sievas Opel Astra 1.6 2006.gada, kura tērē 10litrus un, iebraucot bedrēs ir sajūta, ka tā sadalīsies uz ceļa.. It īpaši Volvo komforts izpaužas braucot tālus gabalus - sajūta lieliska! Tikai labprāt prasītos automātisko kārbu:)

emils berzins, 25/02/2009

2.8 T6

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Autiņš ideāls, man baigi patīk. Pats braucu ar 2.8 T6 un nemaz jau tik daudz viņš neēd. Un T6 ir ar 2.8 nevis 2.9 motoru! Neiekrītiet!!!!

Rolands Leja, 12/12/2008

2,5 TDI

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Komfortabls un ekonomisks auto. 2.5 turbo dīzeļdzinējs, kas aizgūts no Audi, ir pietiekami spēcīgs, un tai pat laikā ekonomisks - vidējais dgvielas patēriņš ir tikai aptuveni 6,4 l/100, ārpus pilsētas aptuveni 4,9 l/100, kas priekš šāda izmēra auto ir patiešām maz! Auto varēja būt nedaudz mīkstāka balstiekārta, jo ir labi jūtami visi ceļa nelīdzenumi, toties auto ir ļoti stabils lielākos ātrumos! Tā kā Latvijas auto ceļi ir "ļoti draudzīgi ar auto", tad agrāk vai vēlāk jebkuram auto nākas kādu detaļu nomainīt. Remontu ziņā Volvo nav no tiem lētākajiem, jo pat eļļas maiņa izmaksā aptuveni 60 Ls. S80 vadītājs var lieki neuztraukties par to vai kāds no motora šķidrumiem nav sasniedzis minimālo atzīmi, vai nedeg kāda lampiņa - par to visu Volvo paziņo teksta veidā mērinstrumentu panelī, līdz ar to šī mašīna neļauj vadītājam to neapzināti bojāt, piemēram ar laicīgi nenomainītu eļļu. Kā jau volvo pienākas, šis ir ļoti drošs auto! Par to var secināt kaut vai papētot tā masīvās detaļas - biezās durvis, biezās jumta arkas, un biezā tērauda rāmi, kas slēpjas aiz bampera! Arī elektronikas ziņā ir spēcīgs drošības aprīkojums. Automašīnas salons ir patiešām plašs, un šī ir viena no tām mašīnām, kurai ērtākā vieta ir aizmugurējais sēdeklis! Arī audio sistēma ir pietiekami kvalitatīva, jo pat vienkāršākā versija ir aprīkota ar 8 skaļŗuņiem! Salons veidots no kvalitatīviem materiāliem, tomēr braukājot pa Latvijas bedrainajiem ceļiem, ar laiku kaut kas var sākt grabēt.

Uldis Masulevičs, 08/12/2008

2,5 dīzeļdzinējs

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Pirmais un lielākais pluss ir auto drošība. Auto gaita liekas nedaudz pasmaga, taču man tas patīk, dīzeļa rūkoņa un mašīnas svars šai mašīnai rada nopietna un droša auto sajūtu. Lai gan auto ir smags, kustības uzsākšana nesagādā nekādas problēmas. Saķere ar ceļu ir laba, mašīna tiek labi noturēta pat uz zemes ceļa lielā ātrumā un lielā līkumā. Par troksni salonā - varbūt nedaudz var traucēt skaļā piekare, bieži var likties, ka kaut kas nav kārtībā, taču pēc pārbaudes tiek konstatēts, ka viss ir vislabākajā kārtībā. Salons - glīts, askētisks un neizlecošs. Arī jaunākajiem šī modeļa auto salons saglabā savu askētiskumu un varbūt pat vienkāršību, varbūt prasītos nedaudz modernāks mēraparātu panelis. Ekspluatācijas ziņā mašīna izmaksā diezgan dārgi, taču ja ņem vērā, ka 2.5 dīzeļdzinējs ir ļoti ekonomisks, tas iespējams atmaksājas. Ietilpības ziņā - tajā mierīgi varētu iekārtoties ļoti garš cilvēks un nesūdzēties, ka aizmugurē par maz vietas kājām vai arī galva atduras pret griestiem. Tāpat ar pārvadājumiem nav problēmu, ir nolaižami visi mašīnas sēdekļi, līdz ar to mašīnā var pārvadāt daudz un dažādas lielas lietas. Kopumā ņemot - auto vadīšana ir ļoti patīkama, uz ceļa ir drošības izjūta, kas šķiet nozīmē ļoti daudz.

Ligita Dzalbe, 08/12/2008

2,4 benzīns 2000.gads

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 2/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Automašīnu kopumā var vērtēt labi! Mīnusi ir tie, ka samērā dārgas rezerves daļas, ļoooti vāja ritošā daļa, priekš Latvijas ceļiem šaubos vai ir piemērota mašīna! Grab tieši tāpat kā universālie Volvo! Ātrumkārba arī nav no tam labākajam, slikti slēdzas, piespiežot gāzi tā kārtīgāk, ļoti ilgi tur vienā pārnesumā. Plusi ir tie, ka ir ļooooti ērts salons, sedešana kā ādas dīvānā, uz ceļa stabila!

Uvis Norde, 01/12/2008

2,4 Bi-Fuel 2001

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Auto komforts un gaitas īpašības atbilst šī auto klasei. Viss notiek līgani, stabili un droši. Stabilitātes sistēma strādā teicami, ja ir sānslīde tā tiek ātri likvidēta. Drošs auto. Paskatieties kaut vai uz sliekšņu platumu, priekšējā paneļa platumu vai priekšējā stikla novietojumu - nedomāju, ka šādā auto kāds var justies nedroši! Auto interjerā figurē ērti krēsli, pat straujākā braucienā sēdpozīcija ir stabila. Priēkšējais panelis ērts, viegli pārskatāms, bet mazliet garlaicīgs. Domāju ka navigācijas un DVD ekrāns, kurš izvietots priekšējā paneļa augšpusē, nav tas labākais novietojums. Audio sistēmas ir dažādas, līdz ar to arī kvalitāte vienai labāka, otrai sliktāka. Radio strādā stabili, viļņuis ķer labi. Konkrētajā modelī ir tikai kasešu atskaņotājs, bet pat tai ir iespēja mekļet nākošo dziesmu. Jāpiezīmē ka iebūvētais telefons ir ērts lai runātu - skaņa skaidra un saprotama. Taču telefona pamatplate ir no veca un ne pārāk laba Ericsson modeļa. Manējais savu darbību izbeidza dažas nedēāls pēc iegādes - "uzkārās" un praktiski tur neko nevar izdarīt. Jauns modulis maksā tik pietiekoši dārgi ka lētāk ir nopirkt jebkuru brīvroku sistēmu. Apkures sistēma konkrētajameksemplāram nezin kāpēc strādā ne pārāk labi - auto ārti atdziest, aukstā laikā jādarbina ar pilnu jaudu - varbūt tāpēc ka auto ņacis no siltās Vācijas? Kondicionieris gan nodrošina pilnīgu auto dzesēšanu. Karstā laikā bez kondicioniera un ar aizvērtiem logiem salonā nepieteikama ventilācija, veidojas pirts efekts. Ka jau teciu - nezinu vai tas ir šīkonkrētā eksemplāra īpatnība vai kā. Parredzamība no auto ir laba, lukturi nodrošina manuprāt izcilu ceļa apgaismojumu. Jāpiezīmē ka bieži nākas mainit gan tuvo gaismu lampas, gan gabarītu un bremžu lampiņas, bieži novērojasm nekontakts lampu ligzdās. Neauzd pārsteidza tas, ka auto salons šķiet nav pārāk labi nopakots, dzirdams ceļa troksnis. Bagāžas nodalījums ir liels, ar nolaistu pakaļējā sēdekļa atzveltni var pārvadāt 2,45 metru garas līstes vai 2 metrus garus dēļus. Ritošā daļa, ņemot vērā gadā 50 -60 tūkst nobraukumu, uz skati prasa palielus -vidējio ap 250 -300 Ls ieguldījumus, jo mūsu ceļi dara savu, taču detaļas nav dārgas, teiktu pat lētākas par dažu ;labu mazākas klases auto. Nācies mainīt balsta šarnīrus, reaktīvās sviras, motora amortizatorus. Bremzes darbojas efektīvi. Detaļas pieejamas dažādās cenu un kvalitātes kategorijās. Par dzinēju - domāju ka 2,4 litru dzinējs ir nedaudz par kūtru straujākai braukšanai, auto masa dara savu. Tā kā auto darbojas ar benzīnu un dabasgāzi, tad tīri subjektīvi nav jūtama jaudas atšķirība braucot ar dabas gāzi vai benzīnu. Pirms pēdējā gāzes cenas pacēluma un pirms tagadējā benzīna cenas krituma gāze bija lēts un ērts degvielas veids. Ar gāzi var nobraukt maksimums 250 kilometrus, benzīna bāka 30 litru liela - arī 300 kilometriem pietiek. Dzinējam šķiet ir divas nopietnākās problēmas - droseļvārsts, kurš mēdz iziet no ierindas, nomaiņa praktiski sanāk savus 400 - 500 Ls. Problēmas radot vecā tipa droseļvārsts, jaunie vairs neradot galvassāpes. Novērojama eļļas noplūde gar vārstu vāka blīvēm. It īpaši gar svecēm. Ja tās ir sveču blīves (nezinu kā pareizi saucas), tad to nomaiņai jāizjauc motors.

Āris Dandens, 28/11/2008

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi