Auto tests
Land Rover
Range Rover Evoque
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …
Vienalga vai tu izvēlies benzīna vai dīzeļa motoru, T-Roc ir pieejams ar 115, 150 vai 190 ZS. Volkswagen gan uzskata, ka lielākā pircēju interese būs tieši par benzīna motoriem.
Pagaidām gan esami izmēģinājuši tikai jaudīgāko – 2,0 litru tilpuma TSI 190 ZS modifikāciju, kas diez vai būs starp pieprasītākajiem T-Roc izpildījuma variantiem augstās cenas dēļ. Protams, par jaudas trūkumu sūdzēties nevajadzēs, taču mūsu līdzšinējā pieredze ar Volkswagen 1,5 litru un 1,0 litra tilpuma TSI motoriem liek secināt, ka T-Roc lieliski iztiks arī ar mazākas jaudas un attiecīgi lētākiem motoriem gan cenas, gan lietošanas izmaksu ziņā.
Tieši to pašu var teikt par dīzeļdzinējiem – mūsu izmēģinātais 150 ZS 2,0 litru tilpuma dīzeļdzinējs šķita pilnībā adekvāts T-Roc jaudas avots, liekot apšaubīt par 40 ZS jaudīgākā dīzeļmotora lietderību kontekstā ar abu versiju cenas starpību.
T-Roc gaitas komforts ir starp labākajiem paraugiem šajā segmentā – bedres un ceļa negludumus tas pārvar pat labāk, nekā radniecīgie Audi Q2 un Seat modeļi. Izvēloties papildaprīkojumā pieejamo Dynamic Chassis Control opciju, T-Roc balstiekārtas cietību var pielāgot atbilstoši ceļa apstākļiem un savam noskaņojumam – tomēr, mūsuprāt, šīs izmaiņas nav tik būtiski jūtamas, lai attaisnotu salīdzinoši augsto cenu, ko maksā šādas opcijas izvēle.
Uzsvars uz gaitas komfortu gan nozīmē, ka vadāmības ziņā T-Roc nebūs tiks sportisks, kā Audi Q2. Te gan jāpiebilst, ka lielākā daļa pircēju diez vai jutīs šīs atšķirības, jo T-Roc tik un tā demonstrē to gaitas komforta un precīzas vadāmības līdzsvaru, kādu esam raduši redzēt ikvienā citā Volkswagen markas auto.
Tiem T-Roc, kam ir pilnpiedziņa, komplektā nāk arī sistēma, ko sauc par Driver Profile Selection – tā ļauj izvēlēties kādu no pieciem braukšanas režīmiem (priekšpiedziņas T-Roc šī ir papildaprīkojuma opcija). Tomēr tieši tāpat kā Dynamic Chassis Control, šīs funkcijas ietekme uz auto uzvedību nav tik kritiska, lai mēs to rekomendētu kā obligātu priekšnosacījumu T-Roc iegādei.
190 ZS benzīna motors ir vienmērīgs un kluss, arī 150 ZS dīzeļmotors uz šosejas neliek par sevi manīt. Tomēr pilsētas satiksmē tas nedaudz mīl par sevi atgādināt, jo īpaši modifikācijās ar DSG transmisiju Sport režīmā. Pretvēja šalkoņa brīžiem ir jūtama, taču ar to var mierīgi sadzīvot.
€
Auto tests
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …
Auto tests
BMW X2 ir viens no pievilcīgākajiem kompaktajiem krosoveriem premium segmentā – tam ir elegants interjers, laba vadāmība, taču diemžēl – arī pacieta gaita un ierobežots praktiskums, salīdzinot ar dažiem citiem konkurentiem. …
Auto tests
Subaru XV ir savi plusi, tas ir lieliski piemērots Latvijas lauku ceļiem, taču jāņem vērā, ka tas nav lielāks, kā Impreza hečbeks. Dārgāko XV modifikāciju cenas tuvojas Outback un Forester līmenim. …
Auto tests
Volvo V90 Crosss Country ir praktisks universālis, kas paaugstinātas bezceļu pārvarēšanas spējas apvieno ar labām braukšanas manierēm uz šosejas. …