Auto tests
Tesla
Model X
Elektriskais Tesla Model X ir vērā ņemama alternatīva tradicionālajiem premium segmenta krosoveriem, taču tas nav lēts un faktiski nav lietojams bezceļa apstākļos. …
Kā ikviens elektroauto, arī Tesla Model S nodrošina strauju paātrinājumu uzreiz – 100 km/h slieksnis pienāks nekavējoties, pat bāzes modifikācijā Model S 60. Šī dinamika ir jūtama, arī veicot apdzīšanas manevrus uz šosejas, tāpēc var pastrīdēties, vai tiešām nepieciešams jaudīgākais P100D, jo reālajā dzīvē tā dinamika šķiet pat pārmērīgi liela, lai pēc tās rastos akūta nepieciešamība. Pie ātruma samazināšanas ir jāpierod – reģeneratīvā bremzēšanas sistēma, kas dod papildu uzlādi baterijām, liek Model S sabremzēties, līdzko kāja tiek noņemta no akseleratora pedāļa. Tomēr, līdzko ar Model S ir aprasts, šī īpatnība pat šķiet vēlama, jo bremžu pedālis pats par sevi nav pārāk informatīvs.
Papildaprīkojumā pieejamā pneimopiekare nodrošina iespaidīgu gaitas komfortu, ko spēj ietekmēt vien nelīdzens bruģis, un arī tad – tikai nedaudz. Mēs gan atturētos no Tesla Model S aprīkošanas ar 21 collu izmēra diskiem – auto varbūt izskatās labi, taču gaitas komfortu tie neuzlabo. Vadāmība ir laba, ņemot vērā Model S izmēru un svaru. Saķere ar ceļu ir vairāk nekā pietiekama un virsbūves sasvere praktiski nav jūtama. Stūres reakcija gan nenodrošina to pašu kontroles sajūtu, kāda ir Porsche Panamera, bet straujā elektromotora jaudas padeve var brīžiem izsist no līdzsvara Tesla aizmugures piedziņas modifikācijas, tāpēc, ja braukšanas dinamika ir prioritāte, mēs izvēlētos kādu no Tesla pilnpiedziņas modifikācijām.
Būdams elektroauto, Tesla Model S ir ārkārtīgi kluss. Stāvot sastrēgumā, nav dzirdams nekas, nekāda vibrācija nav jūtama arī, sākot kustību. Paātrinājums ir vienmērīgs, bez pārnesumu maiņām, jo elektromotoru nodrošinātais griezes momenta maksimums jau no pirmās akseleratora pedāļa kustības izslēdz nepieciešamību pēc daudzpakāpju transmisijas.
€
BMW i3 hečbeks |
€ 35 868 |
|
||
Lexus UX300e |
|
|
||
Nissan Leaf hečbeks |
€ 34 590 |
|
||
Peugeot e-2008 |
€ 31 900 |
|
||
Tesla Model X |
€ 80 000 |
|
||
Tesla Model S |
€ 65 000 |
|
||
Toyota Prius |
€ 28 420 |
|
Auto tests
Elektriskais Tesla Model X ir vērā ņemama alternatīva tradicionālajiem premium segmenta krosoveriem, taču tas nav lēts un faktiski nav lietojams bezceļa apstākļos. …
Auto tests
Peugeot e-2008 ir bagātīgi aprīkots elektriskais krosovers ar lielisku interjeru, kas piedāvā lielu plašumu gan pasažieriem, gan viņu bagāžai. Ar vienu uzlādi veicamais attālums nav tik iespaidīgs kā Kia e-Niro un Hyundai …
Auto tests
Prius ir vislabākā izvēle tiem pircējiem, kas vēlas visai apkārtējai sabiedrībai uzskatāmi demonstrēt savu vēlmi glābt planētu no kaitīgajām emisijām un globālās sasilšanas draudiem. Būdams visu hibrīdu ciltstēvs, …
Auto tests
BMW i3 ir līdz šim pats pievilcīgākais elektroauto ar "premium" līmeņa salona apdari un pārsteidzoši aizraujošu vadāmību. …