Auto tests
Subaru
XV
Subaru XV ir savi plusi, tas ir lieliski piemērots Latvijas lauku ceļiem, taču jāņem vērā, ka tas nav lielāks, kā Impreza hečbeks. Dārgāko XV modifikāciju cenas tuvojas Outback un Forester līmenim. …
Pie stūres ērti iekārtoties varēs jebkurš, pateicoties plašām stūres un sēdekļa regulēšanas iespējām. Priekšējais panelis ir divdaļīgs - augšējā daļā ir radio vai navigācijas ekrāns, bet apakšdaļā - klimata kontrole. Slēdži ir parocīgi un viegli lietojami arī brauciena laikā, arī pārredzamība ir laba.
Priekšā sēdošajiem vietas netrūkst, taču aizmugurē būs mazliet šaurāk. Griesti garākiem pasažieriem var šķist par zemu, īpaši versijās ar panorāmas stikla lūku. Bagāžas nodalījums ir ietilpīgs un sēdekļu atzveltnes var nolaist gandrīz līdz ar zemi.
Mēs rekomendētu vidējo aprīkojuma līmeni GL+, kurā ir divzonu klimatkontrole, labāka audiosistēma, kā arī dažas citas opcijas, salīdzinot ar bāzes versiju GL, kuras aprīkojums arī, faktiski, nav slikts. Dārgākajā GLX aprīkojuma līmenī ir arī tādas ekstras kā stāvvietas sensori un bi-ksenona lukturi.
€
Auto tests
Subaru XV ir savi plusi, tas ir lieliski piemērots Latvijas lauku ceļiem, taču jāņem vērā, ka tas nav lielāks, kā Impreza hečbeks. Dārgāko XV modifikāciju cenas tuvojas Outback un Forester līmenim. …
Auto tests
Mazda CX-3 ir moderns un patīkams mazais SUV, taču to pieviļ cietā balstiekārta un vietas trūkums kājām aizmugurē sēdošajiem. …
Auto tests
Hyundai Tucson ir laba vērtības un cenas proporcija, pievilcīgs vizuālais izskats un plaša labu motoru izvēle, taču gaitas un vadāmības īpašību ziņā tas atpaliek no dažiem konkurentiem. …
Auto tests
Urus varbūt nav pats praktiskākais SUV, taču tas apvieno galvu reibinošu ātrumu ar tādu komfortu un praktiskumu, kas ļauj to izmantot kā ikdienas auto. …