Bāzes modifikācijas 1,6 litru tilpuma 120 ZS dīzeļdzinējs šķiet mazliet par gausu, it īpaši, ja auto ir pilns ar pasažieriem. 150 ZS 1,4 TSI benzīna motors ar savu uzdevumu tiek galā labāk, taču ir jātur augsts apgriezienu līmenis, lai dinamika būtu pieņemamā līmenī. 2,0 litru tilpuma 150 ZS dīzeļmotors “uz papīra” nav tik dinamisks kā benzīna motors, taču tam ir lielāka jauda zemā apgriezienu diapazonā, tādēļ reālajā dzīvē par tā spējām nav iemesla sūdzēties – Superb ar to ir pat ātrāks, nekā ekvivalents Ford Mondeo. Faktiski, tas ir tik labs, ka jaudīgākā un dārgākā tā paša tilpuma 190 ZS dīzeļdzinēja modifikācija pat dažiem pircējiem varētu šķist lieka. Tomēr, ja dinamika ir prioritāte, pieejams arī 220 ZS 2,0 litru benzīna motors un patiešām ātrs Superb ar 280 ZS motoru un pilnpiedziņu. Eksistē arī 180 ZS 1,8 TSI benzīna motors, kas atšķirībā no abiem iepriekšminētajiem pieejams arī ar manuālo pārnesumkārbu, taču to mēs neesam izmēģinājuši.