Auto tests
Toyota
Aygo
…
Vairākums autovadītāju pie stūres varēs iekārtoties ērti. Sēdekļi ir atbalstoši, visiem modeļiem ir iespēja regulēt sēdekļa augstumu, kā arī stūres augstumu un dziļumu. Paneļa izkārtojums ir skaidrs, vienkāršs un nepārblīvēts. Priekšā ir daudz vietas gan galvai, gan kājām.
Vienalga - mīli vai ienīsti Ibiza stūraino stilu, tas noteikti ir ietilpīgs - četriem ir ļoti daudz vietas gan kājām, gan galvai, savukārt 292 litru bagāžnieks viegli spēj "aprīt" bērnu ratiņus un lielo pamperu iepakojumu. Ja ar to vēl nepietiek, proporcijā 60/40 nolokot aizmugurējos sēdekļus var iegūt papildu bagāžas telpu.
Bāzes modelis Reference ir aprīkots ar ESP, elektriskiem priekšējo logu pacēlājiem, radio un CD lasītāju ar MP3 atskaņošanas iespēju. Dārgākās versijās aprīkojums papildinās ar elektriskiem logiem aizmugurē, gaisa kondicionētāju un vieglmetāla diskiem. Papildaprīkojumā atrodama arī klimata kontrole, sānu drošības spilveni, kruīza kontrole, atpakaļgaitas sensori un citi labumi.
€
Audi A1 hečbeks |
€ 17 363 |
|
||
Citroen DS3 hečbeks |
€ 15 120 |
|
||
Dacia Sandero hečbeks |
€ 8253 |
|
||
Fiat 500 hečbeks |
€ 10 307 |
|
||
Ford Fiesta |
€ 11 300 |
|
||
Hyundai i20 hečbeks |
€ 12 290 |
|
||
Kia Rio |
€ 12 490 |
|
||
Mazda 2 hečbeks |
€ 12 470 |
|
||
Nissan Micra |
|
|
||
Opel Adam hečbeks |
€ 12 483 |
|
||
Renault Twingo hečbeks |
€ 9353 |
|
||
Seat Ibiza hečbeks |
€ 11 790 |
|
||
Seat Mii hečbeks |
|
|
||
Škoda Citigo hečbeks |
€ 8611 |
|
||
Škoda Fabia hečbeks |
€ 9790 |
|
||
Toyota Aygo |
€ 10 520 |
|
||
Volkswagen Polo hečbeks |
€ 12 740 |
|
||
Volkswagen Beetle hečbeks |
€ 21 206 |
|
||
Volkswagen Up hečbeks |
€ 9203 |
|
Auto tests
…
Auto tests
Citroen DS3 ir daudz labu īpašību, taču gaita un vadāmība nav starp šī modeļa plusiem. …
Auto tests
Mazda 2 demonstrē cienīgu dinamiku, un tas ir labi aprīkots. Diemžēl, nedaudz par dārgu. …
Auto tests
Renault Twingo apvieno retro stilu ar patiešām slavējamu praktiskumu. Tiesa gan tam nav tik laba trokšņu izolācija un komforts kā līderiem pilsētas auto klasē. …