Saab 9-5 (97-09) Atsauksmes par auto

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi

SAAB Sport wagon 2.3 Aero 16 v Turbo

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Labs lidaparāts. 2002 gada izlaidums. 5 gadus tikai mainu TO uzlīmes. Nomainīju ABS el. bloku. Cakarējās SID displejs jāmaina kontaktu lentu.Jāsūta no Ali Express.

, 21/06/2017

saab 9000 2,3 aero

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Lietošana patikama ! ekspluatācijas izmaksas vareja būt lētākas ! Trūkums : nav konkurences . Maz servisa centru kas kvalitativi apkalpo lietotu Saab.

Eduards Lahs, 25/09/2014

3.0 Tdi

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Nopirku 2005.g. 3.0tdi Saab.Pirms pirkšanas notestēju, iepatikās- bija problēma ka zuda dzesēšanas šķidrums. Pārbaudīju eļļas vāku- eļļa bija tīra, lielā dzesēšanas caurule mīksta. Nopirku- iedzinu servisā un noslīpēju abas galvas, nomainīju visas nepieciešamās blīves + siksnu ar ruļļiem un sūkni pie reizes- kopā sanāca 1200 EUR. Nākošā piegājienā jāpārbauda sprauslas. Divas nesmidzina bet lej degvielu. Iepriekšējais saimnieks pirms pārdošanas bija izurbis caurumu dzesēšanas šķidruma vākā- lai nebūtu lielā truba pie pārdošanas cieta(spiediens) un pārrakstīšanas dienā bija iztīrījis mašīnu patukšo, pat tepiķus bija savācis- riktīgs sūda brālis. Galva bija sametusies, jo nebija sekojis līdzi, ka temperatūras nolasītajās nedarbojas. Pa šoseju kompjūters rāda 4.5-5 L/100km, pilsētā pa taisniem gabaliem 5 L/100km, izrēķināju pēc degvielas un nobraukuma vidējo 7.01 L/100km. Kompis arī jokaini strādā, lai redzētu precīzāku patēriņu vajag nodzēs patreizējo patēriņu. Ekonomisks, uz rāviens iespaidīgs. Ceļ uzreiz nekā benzīniekam. Ritošā- lēta, tā ir no Opel Vektra. Izņemot motora remonts dārgs sanāk, jo galvas x 2 un 6 cilindri. Ja būtu nopircis bez motora problēmas būtu ļoti apmierināts, un dīzelim jāieķiķinās, ka būs jāmaina kaut viena sprausla. Uz 6 cilindriem to nevar manīt un pat pa ziemu- bet kāda noteikti tek un dedzina cilindru kopā. Nezinu vai dīzelis lietots ir tā vērts.

Janis Kepals, 04/03/2014

2.2

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Varu teikt vienu – vērtējot braukšanas komfortu, labāka auto par šo cenu nav iespējams atrast. Man pieder 1998. gada 9-5 modelis ar 2,0 litru dzinēju, kā arī 2003. gada 9-3 modelis ar 2,2 litru tilpumu. Savulaik saremontēju balstiekārtu 9-5 un nācās samaksāt aptuveni 400 latus, tomēr nākamo piecu gadu laikā nesaņēmu nevienu aizrādījumu, veicot tehnisko apskati. Iesaku citiem īpašniekiem problēmu gadījumā vērsties pie pieredzējušiem Saab meistariem, kuri savu darbu spēj paveikt kvalitatīvi.

andris kalnins, 17/08/2013

saab95-aero

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 2/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Šī auto balstiekārtas izturība diemžēl nav samērojama ar dzinēja jaudu, tāpēc jācenšas braukt piesardzīgi.

dainis plavnieks, 11/08/2013

2,3 ar turbīnu.

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Auto feins viennozīmīgi! Par to degvielas patēriņu,10 litri noteikti.Bet tie kas saka 7-8 litri, nu nav taisnība! Vai dārgs remonts? Atkarībā ko taisa!

Anita Kaģe, 29/01/2013

2.2 TiD

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Laba mašīna ar mazu degvielas patēriņu, tāpēc neizmaksā dārgi.

Gustavs Bērziņš, 14/07/2012

3.0 TID 2004.g. VECTOR

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Šobrīd par šo auto varu uzrakstīt vairāk, jo ir pagājuši 8 mēneši kopš pie stūres sēžu SAAB 9-5 Vector 2004.g. 3.0 TID. Kad braucu meklēt auto, gribēju iegādāties Cjrysler Voyager, bet nekur neatradu, tad ieraudzīju šo SAAB'u, protams, pēc iesēšanās piemetās mīlestība no pirmajām sajūtām un nolēmu to iegādāties. Pēc testa brauciena sajūtas palika vēl spēcīgākas. Izgāju skati pa ideālo. Pēc divām nedēļām bieži rādījās info, ka tosola līmenis pazeminās, to visu laiku pūta garām. Meklēju vainu - devos uz SAAB centru, kur paziņoja, ka jāmaina galvas blīves un pateica, ka tā šim modelim ir vājā vieta, bet pēc novēršanas par to var aizmirst, tātad, rūpnīcas slimība. SAAB centrs remontu ar materiāliem piedāvāja veikt pa Ls 1200, bet nolēmu, ka meklēšu visu pats, tiesa gan, SAAB centrā visu blīvju komplektu dabūju stipri lētāk nekā parastos veikalos pērkot atsevišķi (Ls 250), mainīju kopā ar tēti (darbs dakoti sarežģīts, bet ja tehnika ir, tad ok). Iegādājos lētas daļas no Skandix.de (filtrus, siksnu). Tagad braucu bēdu nezinot, auto tiešām ērts, viss padomāts par cilvēku, katrs, kurš iesēžas ir sajūsmā, Aizmugurē plaši, bet ērti tikai 2 personām. Uzrāviens ņiprs, skaņa fascinējoša, panelis ērts, skaņu sistēma - neatvairāma. Patīkami kluss un dinamisks. Tiešām - visā padomāts par cilvēku, gan par pasažieru, gan par šoferi. Patēriņš vidēji 6,2l/150km, kur 120km ceļš Madona Rīga un 30km Rīga. Protams, vēlme aizvien ir mainīt pret Voyager, bet tai pat laikā - grūti atteikties.

Aigars Romulis, 06/12/2011

2.0 benzīns

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Kopumā esmu apmierināts ar savu izvēli. Auto ir pietiekami izturīgs, uzticams un komfirtabls. Pat braucot pa mūsu "labajiem" ceļiem piecu gadu laikā nav bijusi nepieciešamība regulāri ieguldīt līdzekļus auto ritošajā daļā, ja neskaita dažu stabilizatoru buksīšu nomaiņu. Protams ir bijuši arī padārgi remonti, piem, dzesēšanas sistēmas sūkņa maiņa, startera maiņa, kondicioniera kompresora maiņa, degvielas sūkņa maiņa, bremžu disku un uzliku maiņa, kloķvārpstas blīvslēgu maiņa. Bet šo visu bija nepieciešams remontēt tikai un vienīgi dabīgā nolietojuma rezultātā un nevis tādēļ, ka būtu slikta detaļu kvalitāte. Tāpēc, ka jau iepriekš teicu esmu apmierināts ar auto. Runājot par dzinēja dinamiku kombinācijā ar automātisko kārbu jāsaka, ka sākumā tas varēja būt atsaucīgāks. Mazliet kaitina tas brīdis, kad jāveic apdzīšanas manevrs, kad tu nospied gāzes pedāli un nekas nenotiek. Tikai pēc sekundes vai pusotras parādās paātrinājums. Bet šādas situācijas ar ekstrēmu apdzīšanu negadās bieži (parasti izbraucu laicīgi lai nokļūtu gala mērķi bez liekiem stresiem). Degvielas patēŗiņš arī ir ļoti apmierinošs. Pat neskatoties uz to, ka 70% tiek nobraukti pa pilsētu. Šim modelim pozitīvi ir tas, ka jau pie 40km/h var ieslēgt kruīzkontroli un tas ļoti palīdz braukt vienmērīgi un taupīt degvielu.

Ingus Miškinskis, 13/11/2011

2.0 t

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Ar savu 9-5 2.0t benzīna universālu braucu jau 5 gadus. Pašlaik labāku mašīnu vēl neesmu atradis. Ļoti laba vadāmība un labi pieguļ ceļam. Ir diezgan izturīga piekare, izņemot aizmugurējos sailentblokus, kas ir tādi paši kā Opel Vectra, ir arī neliela eļļas noplūde no motora, uz 15000 km motorā ieleju papildus ~ 1litru eļļas (blīves nav mainītas). Dinamikai prasītos aero variants, bet parasti nekur neskrienu. Lielākais mīnuss - benzīna patēriņš, vidēji 9-9.5 l/100km, bet - ko var gribēt pati mašīna ir gana smaga, bet arī ietilpīga.

Andris Derilo, 07/11/2011

2,3 Troll

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Braucu jau piekto gadu, neko sliktu par viņu nevaru teikt!

Guntars Sovāns, 04/11/2011

9-5 3.0TID Vector

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Šim auto pie stūres esmu nesen, bet pirmie iespaidi ir: Elegants; ir patīkami, ka vieta ir gan priekšā gan aizmugurē (pieaugušajiem); bagāžas ietilpība pārsteidz, kur ir arī ērtas paslēptas kārbas sīkumiem; varbūt par daudz elektronikas, bet pie tās pierod; sākotnēji ļoti baidījos par lielo dzinēju, bet ir ļoti ekonomisks (6,1 taisnē, vidēji 7,2); Max speed 220km/h uz pļaviņu apkārtceļa; kamēr viss strādā tikmēr ideāli; detaļas gan ir ar cipariem, bet e-bay'ā ir atrodams kas lētāks; riepas ir uzliekamas divu izmēru, bet ir ir nedārgais izmērs; Vairākas nianses tika saskatītas, kas ir kopīgs ar lidmašīnām :) tiešām tā vērts. Uz SAAB'u pārgāju no VW Sharan, turklāt - iegādājos negribot un esmu apmierināts.

Aigars Romulis, 17/04/2011

2,5 TDI

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Man patīk šis auto un es viņu nemainītu ne pret ko, praktisks un elegants. Droši varu nosaukt par savu auto.

Sintija Melgalve, 22/03/2011

9-5 aero

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Pilnībā piekrītu jau iepriekš izteiktajiem komentāriem. Uz šo brīdi (auto man pieder 5 gadus, ražots 2002.) ir pirmās nopietnās problēmas, ja tā var izteikties, iespējams, jau iepriekš minētās. Elektronika-strādā ļoti labi, ir ietilpīgs, drošs, ātrs, nekad nepievils pilsētā, kur kāds muļļājas un ir jāpaskrien garām. Ziemā, stabils un pārliecinošs auto,vienīgi, kā jau ar automātisko kārbu, der uzmanīties. Es kā sieviete nevaru iedomāties labāku auto. Degvielas patēriņš? Grūti spriest. Mēneša limitā (150 ls) iekļaujos, par pārējo nedomāju. Braucu, kur vajag. Ir mēneši, kad izbraukāju ar 100Ls. Braucu pārsvarā pilsētā:)

Daina Puzānova, 22/12/2010

2.0

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Man pieder šis auto jau divi gadi.Viss ir ļoti jauki, tikai padārgs apkalposanā un degvielas patēriņš pilsētā ir paliels. Pa trasi kādi 7l/100km, bet pilsetā kādi 11-12l, ja vēl ziemā vajag pasildīt mašīnīti, tad ir vēl vairāk! Ja varētu samazināt šos izdevumus kaut kā, tad viss būtu Super!

Irina Čubare, 05/12/2010

Aero Vagons A4

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 2/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Ar šo auto esmu pilnībā apmierināts. Nevaru iedomāties lietas, ko varētu vēl pielikt aprīkojumā, viss vienkārši jau ir. Domāts šosejai un garākiem pārbraucieniem. Pirku auto ar domu baudīt komfortu, jaudu un ietlpīgu bagāžas nodalījumu, tāpēc ņēmu automātu plus pilnu aprīkojumu Aero vagona versijā. Ļoti veiksmīgs savienojums, saņemu no auto tieši to, ko vēlējos. Dažas lietas auto ir dārgi remontējamas- piemēram ķēdes maiņa pēc 200 000 noskrējiena, bet tas ir vienreizējs pasākums. Reizēm liekas plīst tādi sīkumi, kam nevajadzētu. Laikam tāpēc, ka īpašumā vēl ir japānis. Bet komforts un braukšanas bauda ar šo auto atsver visu pārējo.

Edmunds Rancāns, 10/11/2010

2.3t

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Lidmašīna... Ļoti apmierināts, iesaku visiem kādreiz līdz tam nonākt, tā nav mašina, tas ir dzīves veids.

Aldis Pirtnieks, 21/09/2010

2.0T

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 2/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 2/5

Patīkams, kluss un komfortabls pārvietojoties pa šoseju, savukārt iebraucot pilsētā jūs pārsteigs degvielas patēriņš. 2 litru motors, lai arī ar turbīnu, ir ar neapskaužamu apetīti (12-13 L/100km) un kategorijā dinamika pret patēriņu zaudē populārākajām vācu, nemaz nerunājot par japāņu markām. Arī panelis manā izpratnē balansē uz robežas starp askētismu un prastumu, visvairāk pārsteidza oriģinālā audio sistēma ar kasešu atskaņotāju (!!! 2004. gada auto !). Tomēr tas viss aizmirstas, ja sanāk ar šo auto nonākt uz Vācijas autobāņa, tad braucot pa kreiso joslu jutīsieties droši arī braucot 200 km/h. Šis auto nav "viss vienā". Izvēlieties, kas jums svarīgāks. Laimīgu ceļu!

Pēteris Krasņikovs, 20/12/2009

2.3 t

  • Kopējais vērtējums 1/5
  • Braukšanas īpašības 2/5
  • Lietošanas izmaksas 2/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 2/5

Viss jau būtu labi auto kā auto, tikai Saab nav auto, bet otrs Opel. Piekare aizmugurē identiska kā Opelim. Izpētejs tāds pats utt. Tad jau labāk Opeli ņemt. Jo ja jūsu mīļajam Saab 9-5 pēkšņi nedarbosies ģenerātors vismaz 2.3 benzīna motoriem, tad jūs nonāksiet pie slēdziena, ka nevajadzēja iegādāties šādu auto. Jā, varbūt braukt ir ciešami, bet remonti nejēdzīgi. Lai to pašu ģenerātoru noņemtu, lai iedotu meistaram salabot, vai arī nomainīt pret citu, jums nāksies vai nu izurbt lanžeronā caurumu vai arī visu dzinēju piecelt vai nolaist zemāk, lai skrūvi ģenerātoram varētu izņemt, kā arī, lai vispār visu ģenerātoru varētu noņemt. Praktiski nejēdzīgi. Bijusi pieredze ar tādu lietu, ja saskarsieties tad atcerēsieties šo rakstu, bet protams līdz tam domāsiet, ko viņš te muld!

Nauris Rudens, 31/08/2009

2.0

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Kopumā ļoti labs auto, drošs, respektabls, komfortabls, labi vadāms, jauda pietiekoša, vājā vieta - lukturu slotiņu motoriņi, samērā dārgi ekspluatācijas izdevumi, lai gan reti lūst. 8-9.5 l/100km vid. patēriņš

Andris Derilo, 27/06/2009

2,3

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Esmu SAAB mašīnu cienītājs un man to ir jau bijuši pieci (viens 900 un četri 95). Ar šo mašīnu esmu nobraucis jau vairāk, kā 100 000 km un man tā aizvien vēl patīk. Ērta, dinamiska, komfortabla, ar ļoti labu aprīkojumu (ādas salons, klimata kontrole, kruīzkontrole, audio vadība uz stūres, krēslu apsilde ir gandrīz katrā SAAB 95). Kā trūkumus var minēt salīdzinoši (opel, vw) augstas remonta izmaksas. Vājās vietas eļļas tecēšana, lampu mazgāšanas slotiņas, radio displejā mēdz izdzist daļa lampiņu. Degvielas patēriņš 8-11l/100km. Latvijas apstākļiem neieteiktu SAAB AERO (tādi man ir bijuši divi) modifikāciju. Dinamiska, bet ar cietu piekari un palielu degvielas (11-15l/100km) patēriņu, kā arī dārgākas uzturēšanas izmaksas. Visus savus SAAB aprīkoju ar gāzi, lai degvielas patēriņa izmaksas nebūtu tik sāpīgas.

Ģirts Zālītis, 25/06/2009

3.0 TiD

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Jaudīgs, ekonomisks un uzticams. Gandrīz 3 gadi (iegādāts 5 gadu vecumā) nobraukti bez remotiem - tikai apkopes. Degvielas patēriņš sākot no 5,5l/100km. Maksimālais - (pie 200km/h vai korķos) ~10l/100km. Nav sagādājis problēmas ne -30, ne +50 grādos.

Raitis Berkmanis, 12/06/2009

2,3 T

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Kopumā lielisks auto. Patīkama gaita, ērts salons, labs uzrāviens, kaut arī brīžiem liekas, ka drusku par švaku. Salonā maz vietas, kur visādas grabažas salikt, nu kaut vai telefonu. Arī bardačoks ir niecīgs. Vēl viens mīnuss - jau pieminētā tālākpārdošanas vērtība, kas ir diezgan nekāda.

Māris Pūce, 22/05/2009

2.3 LPT Linear M5

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Pozitīvās - kalpo godam. Negatīvās - dārgas rezerves daļas, bet tikai dažas. 

Guntis Braučs, 12/05/2009

2.0 sedans

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Mans, vislētākās komplektācijas, autiņš mani apmierina ļoti labi. Tikai - bagāžnieks ir mazāks kā 9000 un 1.5m spinings tur neielien nekādi - jāmaina uz universāli. Siltuma un ventilatoru pogu vietā varēja būt apaļie kloķīši. No sākuma likās tāds "kokains", bet tagad pedāli grīdā un rullē. Lai, kā es, nenopirktu kaķi maisā: noteikti jāveic diagnostika pie pazīstamiem meistariem un izmēģinājuma brauciens uz 99km/h.

Anda Jurisone, 21/02/2009

9-5sedan(98) 2.3t

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Lēts auto, ja kopj un visu maina savlaicīgi. Par degvielas patēriņu nesūdzos. Ietilpīgs bagāžas nodalījums un daudz ekstru. Labi turās uz ceļa.

Egils Lagzdins, 03/02/2009

2,3

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Mašīna laba, komfortabla, ērta, klusa. Mīnusi tikai ir elektronika un ēd diezgan degvielu, bet tā pilnumā esmu apmierināts ar šo auto - šis man jau otrais Saab. Ko lai saku - laba un viss - katrai mašīnai savi mīnusi...

janis steinbergs, 22/12/2008

2,3

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Šis auto ir radīts komforta un ātruma cienītājiem. Tik lielu komforta sajūtu un braukšanas prieku reti kurš auto spēj piedāvāt. Ļoti sportisks, viegli vadāms un stabils uz ceļa. Tas gan neliedz ziemā izbaudīt tādu prieku kā braukšanu sānslīdēs. Auto pārsteidz ar savu sportiskumu, lai gan tā dizains, no pirmā skata, par to neliecina. Tomēr šis auto nedērēs tiem kas meklē ekonomisku auto, jo tā degvielas patēriņš ir diezgan liels. Mīnus ir arī rezerves daļu augstās cenas. Tomēr cilvēkiem kuri vēlas izbaudīt braukšanas prieku nevis meklē tikai pārvietošanās līdzekli, es ieteiktu tieši šo auto, tas spēj sniegt vairāk nekā sākotnēji cerēts. Turklāt šis auto drošības ziņā ir tālu priekšā citiem auto.

Agita Petručenko, 19/12/2008

Aero

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

SAAB 9-5 Aero ir ļoti komfortabla mašīna. Ikdienā pārvietoties ar to ir īstā bauda. Tai ir automātiskā kārba, kuru novērtēt var tikai braucot ar šādu kārbu. Tā nekad nepievils vadītāju uz ceļa, jo lielais dzinēja tilpums to virza uz priekšu tādā ātrumā, lai varētu paspēt gan apdzīt, netraucējot citus satiksmes dalībniekus, gan iekļauties plūsmā nekavējot satiksmi. Salons ir aprīkots ar apsildāmiem ādas sēdekļiem, elektroniskiem spoguļiem, parkinga sensoru, klimata kontroli, kondicionētāju un ļoti parocīgu paneli. Arī ekspluatācijā šī mašīna kalpo ļoti labi. Kopš tās izlaiduma gada (2002), pirmās ķibelītes parādījās tikai šī gada laikā(2008). Šobrīd nevaru runāt par kādām ļoti nopietnām problēmām, taču savas laiks apskatei un arī kādam remontiņam ir pienācis. Esmu daiļā dzimuma pārstāve, kura nav sporta mašīnu kaislīga fane, taču SAAB 9-5 Aero, pie tādām var pieskaitīt. Un ar šo mašīnu esmu ļoti apmierināta, tāpēc, ka tā nekad mani nav pievīlusi. Runājot par dizainu, teikšu godīgi, man kādreiz ļoti nepatika SAABi tā izskata dēļ, taču šobrīd varu apgalvot pretējo. Tai ir ļoti smuks purniņš un tik pat smuks dupsītis. Mana mašīna ir sarkanā krāsā, par ko man ir vel leilāks prieks, jo manuprāt, tā ir kā radīta sievietei. Lai arī lielākā daļa sieviešu, parasti izvēlas mazas mašīnītes, es varu ieteikt nebaidīties no lielākām, tāda kā ir SAAB 9-5 Aero. Manuprāt, tas ir rādītājs, ja sieviete māk pārvietoties un pārvaldīt šādu auto! SAABs rullē!:))

Daina Puzānova, 16/12/2008

2,3 Aero

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Aero modelis pateicoties savai jaudai ir pārsteidzoši viegli vadāms, to varētu vadīt pat mazs bērns. Ļoti noderīga opcija ir trīs ātrumkārbas (automātiskās) režīmi: parastais; sporta; ziemas. Tas ļauj pilnvērtīgāk pieskaņoties braukšanas stilam un ceļa segumam. Salons, kā jau saab, standartā ir aprīkots ar ādas salonu jau no 90tajiem, un daudz neatpaliek citas ekstras. No sākuma ir jāpierod pie daudzajām podziņām, bet līdzko pieredze ir augusi tu esi kā savas lidmašīnas pilots, kurš var pārvarēt lielus attālumus nepiegurstot. Saab nepārprotami ir vairāk vai mazāk šosejas mašīna, lielceļa bieds:) Taču saab prasa tavu uzmanību. Tā ir regulāri jākopj un tai regulāri jāseko līdz. Tas attiecās uz visām kustigajām detaļām un šķidrumiem. Un tas kas nožēlos un taisīs vēlāk vai lētāk maksās divreiz. Uzteikt vēl varu pozīciju kādā sēž šoferis, jo tā priekš sporta dzinēja un parametriem ir nepieņemami sēdoša. Bet nepieņemama tā ir līdz brīdim kad tu atskārsti cik perfekti tu redzi trajektorijas, ceļu un citus satiksmes dalībniekus. Cenā tā ir lētāka nekā vadošo eiropas zīmolu auto. Tas jūtams ir pavisam nedaudz materiālos. Dažas plastmasas daļas vienkārši prasās nomainīt. Saabam ir ļoti gaumīga, praktiska un oriģināla disku izvēle,kas man ļoti patīk. Saabs vispār ir gaumes lieta. Izvēloties saab tu parādi pārējiem satiksmes dalībniekiem ka tevī ir kaut kas tāds kas nav citos. Saab nebrauc ātri, saab zemu lido! :)

Rihards Spole, 11/12/2008

2.3 BP Linear A5

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Ļoti droši, ērti un stabili jūtos savā Baltiņā! Viegli kopjams ādas salons, ērti sēdekļi. Var braukt lielus ceļa gabalus un nenogurt. Arī degvielu tērē saprātīgi. Rezerves daļas, ja nepērk SAAB centrā, nav nemaz tik dārgas, kā runā. Un jāmaina maz. Un vēl - super audio sistēma. Bauda pagriezt podziņu līdz galam un dziedāt līdz!

Elita Kalniņa, 08/12/2008

3,0t Griffin

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Saab 9-5 3.0t V6 ..diezgan paliela apetīte, bet iet atbilstoši savam motoram. Salonā ļoti laba skaņas izolācija, salona apdare arī salīdzinoši kvalitatīva. Remonta izmaksas ir palielas, bet nav arī pārāk augstas. Auto ļoti izturīgs. Uz ceļa tur komfotablu un stabilu gaitu.

Arnolds Jakobsons, 29/11/2008

Aero

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Diezgan sakarīgs degvielas patēriņš, neskatoties uz to, ja tas ir aprīkots ar automātisko pārnesumu kārbu.Viss atkarīgs no tā kāda braukšanas stila piekritējs esi.Ļoti stabīls uz ceļa kā vasarā tā arī ziemā.Laba skaņas izolācija. Panelī pogas ir izvietotas tā, lai vajadzības gadījumā nepieciešamo ierīci var ieslēkt ilgi nemeklējot tās pogu. Ļoti ietilpīgs bagāžas nodalijums ,kur vajadzības gadījumā aizmugurējos krēslus var atmest vedot ko lielāku. Ar visām mašīnai iespējamajām ekstrām cena ir krietni zemāka kā citu marku automašīnām.

gatis Šelests, 29/11/2008

2,3

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Ļoti labs autiņš, tikai dārgas remontu izmaksas!

Guntars Sovāns, 28/11/2008

2.3 LPT Linear M5

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Braukšana, ļoti stabils un viegli vadāms. Ritošā daļa kalpo ilgi un nav nemaz tik dārga, jo daudzas daļas ir no Opeļa. Protams, ja noplīst kaut kas dzinējam, sūknim, turbīnai sanāks dārgi, bet tās daļas parasti kalpo. Motors velk diezgan pieklājīgi, salons un komplektācija ir laba jau standartā. Vienīgi sanāk tā biežāk uzpildes stacijā iebraukt, bet ir to vērts!

Ģirts Brūvers, 28/11/2008

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi