Atjauninātā otrās paaudzes Qashqai salonā ir pieejama jauna, lielāka izmēra stūre ar trapeces formas apakšdaļu, kas atvieglo iekāpšanu, turklāt uz tās ir vairāk pogu, ļaujot efektīvāk manipulēt ar auto informācijas un izklaides sistēmas funkcijām. Tekna+ ir arī elektroniski regulējama muguras lejasdaļas atbalsta kontrole vadītāja sēdeklim, kuram tagad ir arī atmiņas funkcija, tomēr stūres kolonnas dziļuma un leņķa regulēšana joprojām ir tikai manuāla. Nav šaubu, ka lielākajai daļai pircēju nebūs grūti iekārtoties Qashqai vadītāja pozīcijā. Ceļa pārredzamība ir laba, taču redzamību uz aizmuguri ierobežo masīvie jumta balsti, tāpēc distances sensori vai atpakaļskata kamera šķiet ļoti vēlama papildaprīkojuma opcija. Diemžēl, standarta aprīkojumā to nav, taču dārgākajās modifikācijās pieejama pat automātiskā parkošanās sistēma. Papildaprīkojumā ir arī jaunākā Nissan Connect infosistēma, kurai gan nav pieejams Apple CarPlay vai Android Auto savienojums viedtālruņiem – kā dažos konkurentu auto.