Auto tests
Ford
Ranger
Tāpat kā līdz šim, Ranger ir darba zirgs jebkādiem ceļa apstākļiem, taču modeļa atjauninātā versija padarījusi to vēl pievilcīgāku kā “dzīvesstila auto”, ko novērtēs aktīvas atpūtas cienītāji. …
Pajero priekšrocības ir 190 ZS jaudīgā 3,2 litru dīzeļdzinēja vilktspēja un iespaidīgais sniegums bezceļa apstākļos. Pazeminātie pārnesumi nodrošina labāku saķeri, bet dziļos dubļos ir iespēja bloķēt aizmugurējo diferenciāli. Braucot pa šoseju, dzinējam ir grūti pavilkt smago apvidus auto – veicot apdzīšanu, Pajero šķiet lēns, kaut gan tā "uzrāviens" ir nedaudz labāks nekā Toyota Land Cruiser, kam ir tikai 177 ZS motors.
Priekšējā divsviru neatkarīgā balstiekārta un daudzposmu aizmugurējā ass, kas ir aprīkotas ar spirālatsperi, nodrošina to, lai katrs ritenis griežas neatkarīgi no riteņa ass pretējā pusē. Tas nodrošina diezgan vienmērīgu un ērtu braukšanu, kā arī relatīvi drošu automobiļa kontroli jebkuros apstākļos.
Kamēr balstiekārta un stūres reakcija nodrošina tīri labu vadāmību, tomēr Pajero nevienā brīdī neļaus aizmirst par savu svaru. Šī iemesla dēļ ar to vēlams braukt mierīgi, bez steigas, tā vietā tīksminoties par Pajero spēju vilkt 3,5 tonnas smagas piekabes.
Galvenais ir fakts, ka ar Pajero jūs varēsiet lieliski kavēt laiku, iekarojot skarbākās bezceļa trases. Pajero SS4-II pilnpiedziņas sistēma ļauj mainīt piedziņu no ekonomiskā 2WD režīma uz 4WD režīmā jebkurā ātrumā, ja vien tas nepārsniedz 100 km/h – tas ir ideāls risinājums gadījumos, ja ceļa segums pēkšņi ir kļuvis slidens. Kad automobiļa gaita tiek apgrūtināta, iespējams bloķēt centrālo diferenciāli, vienmērīgi sadalot jaudu starp abām asīm, kas uzlabo saķeri ar ceļu un samazina izslīdēšanas risku.
Lai palielinātu Pajero stabilitāti bezceļa apstākļos, ir iespējams ieslēgt pazemināto pārnesumu režīmu – tas gandrīz divkāršo dzinēja bremzēšanu, tādējādi ļaujot Pajero pārvietoties pa stāvām nogāzēm, dziļu sniegu vai bieziem dubļiem.
Pajero dīzelis ir paskaļš, taču, lēnām pārvarot bezceļa trases, tas absolūti nebūs tas, kam pievērst uzmanību. Tomēr uz ceļa tā tembrs var kļūt nogurdinošs un lielākā ātrumā to papildina arī pretvēja troksnis, kas rodas lielo spoguļu un stāvā vējstikla dēļ. Uz asfalta seguma klāt nāk arī riepu šalkoņa.
€
Audi Q7 |
€ 62 500 |
|
||
Bentley Bentayga |
€ 177 265 |
|
||
BMW X7 |
€ 89 900 |
|
||
Ford Ranger |
€ 22 820 |
|
||
Ford Edge |
€ 40 300 |
|
||
Jeep Wrangler |
€ 28 783 |
|
||
Jeep Grand Cherokee |
€ 46 590 |
|
||
Land Rover Range Rover |
€ 98 857 |
|
||
Land Rover Range Rover Sport 4x4 |
€ 64 614 |
|
||
Land Rover Discovery |
€ 53 000 |
|
||
Land Rover Range Rover Velar |
€ 59 900 |
|
||
Mercedes-Benz G-Klase |
€ 90 300 |
|
||
Mercedes-Benz GLS |
€ 63 107 |
|
||
Mercedes-Benz GLE Coupe |
€ 67 500 |
|
||
Mercedes-Benz GLE |
€ 65 870 |
|
||
Mitsubishi Pajero |
€ 46 990 |
|
||
Mitsubishi L200 |
€ 25 990 |
|
||
Nissan Navara |
€ 29 360 |
|
||
Porsche Cayenne |
€ 66 600 |
|
||
Seat Tarraco |
€ 26 590 |
|
||
Subaru Outback |
€ 29 800 |
|
||
Subaru Forester |
€ 24 200 |
|
||
Toyota Hilux pikaps |
€ 29 300 |
|
||
Toyota Land Cruiser |
€ 45 700 |
|
||
Toyota Highlander |
€ 44 900 |
|
||
Volkswagen Amarok pikaps |
€ 27 316 |
|
||
Volkswagen Touareg |
€ 59 059 |
|
Auto tests
Tāpat kā līdz šim, Ranger ir darba zirgs jebkādiem ceļa apstākļiem, taču modeļa atjauninātā versija padarījusi to vēl pievilcīgāku kā “dzīvesstila auto”, ko novērtēs aktīvas atpūtas cienītāji. …
Auto tests
Liels, komfortabls, jaudīgs, labi aprīkots un ļoti praktisks – jaunais Volkswagen Touareg ir spilgts jaunais ražotāja modeļu klāsta līderis, taču tas vairs nav tik neuzkrītošs, kā līdz šim …
Auto tests
Mitsubishi L200 ir patiešām pievilcīgs darba zirgs lētākajā izpildījuma versijā Invite, taču dārgākajās Intense un Instyle tam jau nākas konkurēt ar vērā ņemamiem piedāvājumiem no Toyota un Nissan. …
Auto tests
Nissan Navara ir komfortabla gaita un pieejams plašs aprīkojums, taču tas nederēs azartiskas braukšanas piekritējiem …