Mitsubishi Pajero (00-07) Atsauksmes par auto

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi

2005.g. Wagon 3.2 DiD

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Pirkts jauns. 3.2 litru turbo dīzelis ar pusautomātu. Esmu otrais īpašnieks. Laba komplektācija- ādas salons, elektriski regulējami un apsildāmi sēdekļi, lielā klimatkontrole priekšā sēdošajiem un mazā- ar savu autonomu apsildi- aizmugurē. Ir elektriskā lūka un visi četri logu pacēlāji. Elektroniskā stabilitātes un pretizslīdēšanas kontrole, pat uzrada kurš tieši ritenis izbuksē, ja sāk slīdēt. Pilnpiedziņas sistēma, t.s., super select- normāli brauc tikai pakaļējo tiltu, bet var saslēgt pilnvērtīgu 4x4. Tāpat ir vidējā diferenciāļa bloķēšana- saslēdzas visi riteņi kā viens- auto pārvar šķēršļus, pat tad, ja tikai diviem riteņiem pa diagonāli ir saķere + bloķēšana tiltos + pazeminātais ātrums.
Skaidrs, ka no Dakaras Pajero ir tikai nosaukums, bet bezceļos un dziļā sniegā auto ir sevi pierādījis un nekad nav bijis uztraukums- izies vai nē. Iziet visur, tikai jābrauc apdomīgi. Svarīgas arī labas riepas.
Auto remonti 2 gadu laika:

  • 4 bremzu diski, kluči, darbs - ap 250 Ls
  • kondicioniera remonts- zuda freons, mainīja trubiņas u.tt. - ap 100 Ls
  • riteņu gultņi- sāpīgā vieta, jo nav koniskie, bet ar stupicu ap 300 Ls
  • vēl šādi tādi sīkumi ritošajā daļā- ap 200 Ls
Kopumā:
  • Dinamika varēja būt labāka (tikai 165zs)
  • Komforts normāls- ērts, mierīgs auto
  • Paskaļš dīzeļdzinējs
  • Diezgan rijīgs- pa pilsētu 13,5 ; ārpus- 8.5 l/100 km
  • Lētas detaļas
Ko lai vēl saka? Labs bezceļnieks,bet arī ar labu komfortu uz šosejas... Man auto patīk.

Ainars Austrums, 06/02/2012

3.2 DiD (wagon)

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 2/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 3/5

Ģimenes īpašumā auto ir jau ~4 gadus. Nobraukti ļoti lieli attālumi gan pa šoseju, gan bezceļiem. Mazs auto dzīvesstāsts esot manā īpašumā: Auto tika iegādāts "mazlietots" no oficiālā dīlera (Mazlietots pēdiņās, jo, lai gan mašīna bija salīdzinoši jauna, spidometra rādījums bija jau pie 200 000, ja var ticēt patiesībai). Pēc aptuveni 2-3 mēnešiem pārlūza priekšējie bremžu diski. Jauni diski, ja nemaldos, izmaksāja ~60Ls (iet vēl šodien). Pēc nomaiņas tika nobraukti ~2 gadi, kad "nojuka" ātrumkārba (5 ātrumu automāts) - lietota kārba izmaksāja ~500 Ls + paša darbs. Kopš šiem diviem atgadījumiem ir mainīti pakaļējie gabarīta lukturīši bamperos (abās pusēs - viens tika neveiksmīgi izspiests ziemā pret sasalušu kupenu, otrs parkojoties pie mājas pret stabiņu) - pirmais tika iegādāts lietots - 25 Ls, otrs jauns ķīniešu - 25 Ls (jauni oriģinālie maksā ~50 Ls) Citu izmaksu vai remontu pa šiem 4 gadiem nav bijis, neskaitot regulārās apkopes (eļļas, filtri, bremžu kluči utt.) Pēdējā laikā jūtams, ka degvielas sūknis "iet uz beigām" (Cena 550-700 Ls). Varbūt man vienkārši nav paveicies un citiem šādu likstu nav bijis, taču kopumā ņemot esmu diezgan daudz ieguldījis remontos, taču ar mašīnu visādi citādi esmu apmierināts. :) Par plusiem: +Priekš džipa ļoti normāls degvielas patēriņš (vid. 10L/100Km) +Ietilpīgs +Labi izskatās (gaumes lieta) Mīnusi: -Skaļš dzinējs -Dārgas rezerves daļas (lai gan, ja brauc ar džipu, tad jāvar atļauties :)) -Nav ASR un ESP (Nākamai paaudzei ir)

Artis Krastins, 21/12/2011

3.2 DID ,4 durvis

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Esmu šā auto lietotājs jau vairāk kā 2 gadus. Esmu nobraucis vairāk kā 110000 km. Nekādu lielo remontu nav bijis. Degvielas patēriņš lielisks un proti, pilsētā 10-12 l/100 km. ārpus pilsētas līdz 10l/100 km. Šo divu gadu laikā esmu nomainījis bremžu klučus un vienu priekšējo šarnīru kopējās remonta izmaksas bija ap 60 latiem. Iebilstu tam, ko raksta eksperts Mežaks pat to, ka Pajero ir slikts asfaltnieks, manā uztverē priekš apvidnieka Pajero ir izcils lielceļu karalis, salīdzinājumā ar citiem apvidniekiem. Nevajadzētu viņu salīdzināt ar tā saucamajiem parketniekiem. Pajero kreisera ātrums ir robežās no 130 km/h līdz 160 km/h. un pats galvenais ir tā lieliskais bremzēšanas ceļa garums salīdzinot ar citiem apvidniekiem, un proti, Pajero apstājās krietni vien ātrāk nekā pārējie apvidnieki. Pajēro mīnusi - pats lielākais mīnuss ir tā skaļais dīzelis. Skaļš gan viņš ir tikai no rītiem, kad vēl nav uzsilis, bet, kad uzsilst - tad jau ciest nav tik traki. Vēl viens būtisks mīnuss ir tas, ka man kā gara auguma cilvēkam ir diezgan grūti atrast sev patīkamo "pasadku "pie stūres. Kas viņam visbiežāk bojājās? Esmu dzirdējis, ka bieži viņam birst nost priekšējie stupicas gultņi. Manā skatījumā tas ir no neorģinālajiem riepu diskiem un no tā, ka ziemā visu laiku brauc ar pieslēgtu priekšējo tiltu. Priekšējo tiltu vajag pieslēgt tad kad tiešām ir vajadzība nevis ziemā braucot ar ātrumu 120 km/h pa šoseju Rīga- Ogre :) ! Visā visumā es esmu apmierināts :) Nopietns apvidus auto.

Aivars Purītis, 27/06/2009

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi