Auto tests
Audi
A6 Allroad
Biznesa klases universālis, kas var iebraukt vietās, kur parasts universālis sen būtu iestidzis. Var radīt šaubas par apvidus auto iegādes nepieciešamību. …
Lētākais Discovery Sport ir ar 150 ZS un 380 Nm 2,0 litru dīzeļdzinēju, kura jauda brīžiem liek vēlēties kaut ko labāku, tāpēc mūsu rekomendācija ir 180 ZS Td4 ar 430 Nm griezes momentu. Tas pieejams gan ar manuālo pārnesumkārbu, gan deviņpakāpju automātisko transmisiju. Paātrinājuma ziņā tas mazliet atpaliek no Audi Q5 vai BMW X3, taču ne pārāk prasīgam klientam ar tā jaudu vajadzētu pietikt. Visiem Discovery Sport ir pilnpiedziņas sistēma, kas slidena ceļa apstākļos automātiski sadala jaudu starp riteņiem, kuriem ir vislabākā saķere, turklāt visas modifikācijas spēj vilkt līdz 2 tonnām smagas piekabes. Pieejams arī 2,0 litru benzīna turbomotors ar 240 ZS, taču to mēs vēl neesam izmēģinājuši.
Discovery Sport jau ar standarta balstiekārtu ir labs gaitas komforts, taču par papildu samaksu pieejama arī adaptīvā balstiekārta. Mūsuprāt par to nav vērts tērēt naudu, jo drīzāk Discovery Sport gaitas komfortu ietekmē riteņu disku izmērs – kolīdz tie ir lielāki par 18 collām, gaita kļūst nemierīgāka, it īpaši uz nelīdzena ceļa seguma. Stūres reakcija ir pietiekami informatīva, lai radītu pārliecību par plānotajiem manevriem uz ceļa, taču asākās virāžās virsbūves sasvere būs mazliet lielāka, nekā, piemēram, Audi Q5 vai Jaguar F-Pace. Toties Terrain Response sistēma ļauj izvēlēties kādu no pilnpiedziņas režīmiem atbilstoši ceļa seguma apstākļiem, padarot Discovery Sport par talantīgāko bezceļu braucēju pārējo konkurentu vidū.
Abi 2,0 litru tilpuma dīzeļmotori ir diezgan civilizēti – BMW X3 2,0 litru dīzeļdzinējs ir skaļāks, kamēr ekvivalents Audi Q5 motors tomēr būs mazāk dzirdams. Pretvēja šalkoņa un ceļa trokšņi ir manāmi tikai lielākā ātrumā uz šosejas.
€
Auto tests
Biznesa klases universālis, kas var iebraukt vietās, kur parasts universālis sen būtu iestidzis. Var radīt šaubas par apvidus auto iegādes nepieciešamību. …
Auto tests
Citroen C5 Aircross ir labs gaitas komforts, lieliska trokšņu izolācija, pieņemama cena un adekvātas lietošanas izmaksas. Konkurentu tam netrūkst, taču no PSA grupas produkcijas tieši šis auto šķiet intriģējošākais …
Auto tests
Škoda Kodiaq ir patiešām praktisks krosovers, kas pieejams ar pilnpiedziņu un septiņu sēdvietu opciju, turklāt – par salīdzinoši zemu cenu. …
Auto tests
Izturīgs, spēj braukt pa dubļiem, taču atpaliek no modernākiem paraugiem kompakto krosoveru klasē. …