Auto tests
Volkswagen
Polo hečbeks
Polo ir simpātiska āriene, plašs salons, kā arī zemas lietošanas izmaksas. …
Rio tiek piedāvāts ar četrām benzīna motoru un divām dīzeļmotoru variācijām. Modifikāciju klāsts sākas ar 84 ZS 1,2 litru tilpuma benzīna motoru, kura lielākā pievilcība ir zemā cena, nevis dinamika. Tad seko 1,4 litru tilpuma atmosfēriskais motors ar jau saprotamākiem 100 ZS – tas ir vienīgais motors, kas pieejams ar automātisko (diezgan antīku, četrpakāpju) transmisiju. Lielāku uzmanību pelnījis trīscilindru 1,0 litru tilpuma benzīna turbomotors ar 120 ZS. Tas ir tieši tikpat elastīgs, kā analogi motori Fiesta un Fabia, tiesa gan, tas ir pieejams tikai dārgākajās aprīkojuma komplektācijās. Eksistē arī 1,4 litru tilpuma dīzeļdzinējs ar 77 ZS, kas ir pats ekonomiskākais motors Rio modifikāciju klāstā.
Kia ir ņēmuši vērā kritiku par to, ka līdzšinējās paaudzes Rio gaitas komforta ziņā bija diezgan stīvs. Uzlabojumi ir veikti, taču gaitas komforts joprojām ir viduvējs. Mēs ieteiktu neizvēlēties 17 collu diskus, bet palikt pie 16 collu izmēra vai vēl mazākiem diskiem. Salīdzinoši cietā balstiekārta gan pozitīvi ietekmējusi Rio vadāmību - asākos pagriezienos virsbūves sasvere ir minimāla, turklāt stūres reakcija ir patīkami asa. Tiesa gan, tā varēja būt informatīvāka, radot labāku priekšstatu par to, ko dara priekšējie riteņi. Ford Fiesta šajā ziņā ir labs piemērs.
Kia Rio trīscilindru benzīna turbodzinējs ir starp pašiem klusākajiem šī tipa motoriem. Vibrācija ir ļoti maza pat tukšgaitā, un tas ir relatīvi kluss arī braucot, ja neskaita straujus paātrinājumus un lielāku apgriezienu diapazonu. Aiz 4000 apgriezienu sliekšņa Ford Ecoboost motors būs klusāks, taču diez vai Rio pircēju vairākumam tas būs kritisks iemesls, lai atteiktos no auto iegādes. Dīzeļdzinējs gan ir diezgan skaļš, turklāt tā vibrācija ir jūtama gandrīz nepārtraukti. Te gan jāuzsver, ka trokšņu izolācija nav stiprākā puse nevienam mazauto.
€
Audi A1 hečbeks |
€ 17 363 |
|
||
Citroen DS3 hečbeks |
€ 15 120 |
|
||
Dacia Sandero hečbeks |
€ 8253 |
|
||
Fiat 500 hečbeks |
€ 10 307 |
|
||
Ford Fiesta |
€ 11 300 |
|
||
Hyundai i20 hečbeks |
€ 12 290 |
|
||
Kia Rio |
€ 12 490 |
|
||
Mazda 2 hečbeks |
€ 12 470 |
|
||
Nissan Micra |
|
|
||
Opel Adam hečbeks |
€ 12 483 |
|
||
Renault Twingo hečbeks |
€ 9353 |
|
||
Seat Ibiza hečbeks |
€ 11 790 |
|
||
Seat Mii hečbeks |
|
|
||
Škoda Citigo hečbeks |
€ 8611 |
|
||
Škoda Fabia hečbeks |
€ 9790 |
|
||
Toyota Aygo |
€ 10 520 |
|
||
Volkswagen Polo hečbeks |
€ 12 740 |
|
||
Volkswagen Beetle hečbeks |
€ 21 206 |
|
||
Volkswagen Up hečbeks |
€ 9203 |
|
Auto tests
Polo ir simpātiska āriene, plašs salons, kā arī zemas lietošanas izmaksas. …
Auto tests
Renault Twingo apvieno retro stilu ar patiešām slavējamu praktiskumu. Tiesa gan tam nav tik laba trokšņu izolācija un komforts kā līderiem pilsētas auto klasē. …
Auto tests
Seat Mii ir viens no labākajiem pilsētas auto - ar to ir patīkami braukt, tam ir laba kvalitāte un tas ir pārsteidzoši ietilpīgs. Tomēr ilgtermiņā Volkswagen Up būs labāka izvēle. …
Auto tests
Kia Rio ir konkurētspējīgs mazauto ietilpības un aprīkojuma ziņā, taču gaitas komforts un vadāmība tam neļauj apdraudēt šīs klases labākos piemērus. …