Auto tests
Mitsubishi
Eclipse Cross
Mitsubishi Eclipse Cross ir reāls solis uz priekšu japāņu autoražotāja attīstībā, taču par spēcīgu konkurentu trūkumu tas šobrīd nevar sūdzēties …
Gan stūrei gan vadītāja sēdeklim ir plašas regulēšanas iespējas – tas nozīmē, ka ērtu sēdpozīciju būs iespējams atrast. Visiem Niro ir skārienjutīgs infosistēmas ekrāns, kas atvieglo orientēšanos auto funkcijās, kā arī Android Auto un Apple CarPlay savienojums viedtālruņiem.
Izmēru ziņā Niro ir mazliet garāks, nekā Cee’d hečbeks, taču mazāks, nekā Sportage SUV. Niro salons ir gana plašs – priekšējos sēdekļos ir ērti, arī aizmugurē sēdošajiem diez vai nāksies sūdzēties par vietas trūkumu kājām. Arī bagāžnieka ietilpība (421 litrs) ir konkurētspējīga, pateicoties faktam, ka bateriju paka ir novietota zem aizmugurējiem sēdekļiem. Niro praktiskumu vairo fakts, ka tas ir starp retajiem hibrīdauto, kas var vilkt piekabi, konkrētajā gadījumā – līdz pat 1,3 tonnas smagu.
Pat par salīdzinoši zemo cenu Niro piedāvā plašu aprīkojumu jau bāzes versijās.
€
Auto tests
Mitsubishi Eclipse Cross ir reāls solis uz priekšu japāņu autoražotāja attīstībā, taču par spēcīgu konkurentu trūkumu tas šobrīd nevar sūdzēties …
Auto tests
Otrās paaudzes Peugeot 3008 no MPV ir pārvērsts par SUV, kļūstot vizuāli pievilcīgāks un iekārojamāks, nekā priekštecis. Būdams stilīgs un praktisks tas ir viens no labākajiem pirkumiem šajā klasē. …
Auto tests
Mazda CX-3 ir moderns un patīkams mazais SUV, taču to pieviļ cietā balstiekārta un vietas trūkums kājām aizmugurē sēdošajiem. …
Auto tests
BMW X1 ir kompakts premium līmeņa krosovers, kas ir praktiskāks, nekā Audi Q3 vai Mercedes-Benz GLA …