Jeep Grand Cherokee (99-04) Atsauksmes par auto

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi

2,7 CRD

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Braucu jau trīs gadus un problēmu nekādu. Labi aprīkots auto ar labām vadāmības īpašībām. Ja pērkat tad meklējiet Overland versiju jo tā ir augstākā klase. Neiesaku ņemt ar Itāļu 3,1 motoriem jo tur gan ir problēmas. Izmaksas mazākas kā Vācu auto.

Dainis Jelinskis, 21/03/2016

Jeep Grand Cherokee Owerland 2,7CRD

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Lasīju te ka 2,7 dīzels ir slikts un prasa daudz ieguldījumu. Nevajag jaukt divus motorus kas ir pilnīgi atšķirīgi, viens ir 3,1 kas ražots Itālijā otrs ir 2,7 kas ražots Vācijā. Problēmas ir lielas ar 3,1 dīzeli, tas tiesa. Ar 2,7 braucu jau 3 gadus un ieguldījis nēsu ne viena eiro ja neskaita akumulatora maiņu filtru eļļas un pārējo kas nepieciešams ikgada apkopēm. Izmaksas ir mazākas nekā audi tāda paša gada autiņam nesalīdzināšu ar BMW un pārējiem tik aprīkotiem auto. Man ir 2003 gada Jeep bet modelis ir 2004 Owerland. Problēmu nau un braukšana ir ērta un patīkama. Ziemā pielec bez problēmām. Atrumkārba strādā perfekti un noplūdes eļļas nau, tātad eļļa nau jāmaina un to arī ražotājs neiesaka. Rūsas arī nau nekur jo iepriekšējā īpašniece bija spāniete un auto nācis no spānijas. Kad nopirku reāli noskrējiens bija 173000km, laikam brauca brīvdienās tikai. Jeep ļoti labi turas i uz šosejas i uz grūti izbraucamām vietām. Dabīgi kā jau jeep viņš ir mīksts un izjūtas braucot sākumā ir diezgan bailīgas jo šūpošanās ir jo piekare mīksta. Vispār iesaku ņemt auto no 2002-2004 gadam un tieši ar Owerland komplektāciju. Sākot no 2005 gada sāka iznākt jau daudz sliktāki modeļi kas vizuāli maz atšķiras toties atšķiras salons kur vairs nau mīkstā apstrāde un viss palicis plastmasaini ciets un grabošš. Ja grib ne pārāk dārgu apvidnieku kas saucas Jeep jo Jeep ir tikai viens, pārējie ir apvidnieki kas neatiecas uz Jeep tad iesaku meklēt 2002-2004 gada izlaiduma 2,7 CRD Jeep Owerland.

Dainis Jelinskis, 21/03/2016

Ģrand Cerokee 4.0

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Pārvācoties uz laukiem biju spiests iegādāties bezceļnieku.Pēc pusgada meklējumiem un gadījās 1999 gada Jeep Grand Cherokee 4.0 benzīns -gāze. Ļoti skeptiski vērtēju,jo gads ir salīdznoši sens,bet,kad papētiju pēdējās apskates datus un ieraudzīju auto uz pacēlāja spratu,ka jāņem. noskrējiens gan jūdzēs jo amerikānis 127000. Latvijā no 2006 gada,nogājis šeit tikai 17000 jūdzes,meitene brīvdienās braukusi. Apakša kā tiko no salona, rūsas nemaz,acīm neticējās. arī skatē nav pieminēta tradicionālā nenozīmīgā. Jā,nu degviela,kā džipam pienākas,tiešam 18-20 l/100,bet rēķinot gāzes cenas pašreiz nemaz tik traki nav,apm.10 eur/100km Viss iet ,viss strādā,ir sīki iebildumi,kā jau 16 gadus lietotam,bet ar komfortu viss kārtībā.Visumā pat ļoti apmierināts,iet pa māliem un bezceļu ja vajag bez problēmām.Draugs,kas strādājis amerikā teica,ka tas ir auto līdz mūža galam,bleķi riktīgi biezi,dzinējs mūžīgs,jeņķi paši vēl ar tādu labprāt brauc.Piekare kā kraviniekam ,vienkārša,drusku pacieta.Ko vēl esmu no domubiedriem uzzinājis; nedrīkst 2,7 dīzeli ņemt, tas novedīs bankrotā, remonti ļoti dārgi. Pat TC motors speciālisti pačukstēja, ka tikai benzīnnieku, vienalga 4.00 vai 4,7l, Vēl uzzināju,kad ja nav bezs maciņš, tad nedrīkst braukt ne uz TC, ne Atlas, ne Amerikas auto. Praktiski visus darbus var veikt jebkurā servisā, kam rokas pareizā vietā.

Edmunds Sūna, 05/03/2016

4,7 V8 Limited

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 3/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Man ir no Kanādas ievests Grand Cherokee, 2000.gada, nobraukums 235 tūkstoši kilometru un kalpo bez problēmām. Tehnisko apskati jau otro gadu pēc kārtas izeju bez aizrādījumiem - pat īpaši negatavojoties. Auto ir mazliet "mīksta" vadāmība, taču tas nav nekas nepanesams - ar to jārēķinās, jo ir pastāvīgā pilnpiedziņa. Taču salonā nekas negrab, mazliet grab vienīgi piekare. Detaļas nav dārgas. Servisā iegriežos labi ja reizi gadā, kaut vidēji braucu ap 70 kilometriem dienā pa visādiem ceļiem. Izturīgs. Faktiski, šis Jeep ir viens no lētākajiem un sakarīgākajiem apvidus auto ar V8 benzīna motoru. Kas tad vēl atliek šajā kategorijā, ja negribi pirkt dīzeli? Rijīgais, morāli novecojušais un ekspluatācijā dārgais Land Cruiser 100/Lexus LX ar 4,7 V8 dzinēju vai parketa X5 (4,4 V8)? Par veco Land Rover Range Rover (4,6 V8) vispār nerunāsim - benzīna kapsēta un dārgs uzturēšanā! Vai es nākotnē pirktu Jeep Grand Cherokee - jā, jo cena otrreizējā tirgū ir fantastiski zema, salīdzinot ar Vācijas ražojumiem.

Leo Liepiņš, 15/12/2009

Grand Cherokee 4.7 V8 Limited

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Ir viens kas nepatīk, tas ir liela auto sindroms. Viss pārējais cilvēkiem, kam patīk braukt ar jaudīgu un lielu auto ir perfekts. Šajā ziemā izmēģināju ko nozīmē distances start režīms - perfekti, pie loga piespiedi pulti un kamēr ģērbies Tavs auto ir uzsilis:) jā degviela ... bet varu teikt ka ar 4.7 braucot lielu gabalu, tiku zem 12 l/100, protams, ka kruīzā, un protams, ka ne ātrāk kā 90km/h. Bet kad vajag apdzīt:):) daudz nav jājautā auto, vai uzspēsim vai nē... Kas attiecas uz izmaksām, tad nav tās pašas dārgākās, es kap. remontu visai ritošajai sistēmai uztaisīju un nemaz tik dārgi nebija. Varu salīdzināt, ka Mitsubichi Lancer pilnpiedziņa man nesanāca lētāka apkopē;) bet kas attiecas uz bezceļeim, nu tad mednieki un makšķernieki, šis auto ir priekš Jums:)

Aivo Krūmiņš, 13/02/2009

4,7 V8 Limited

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 2/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Lēts, jaudīgs un perfekti aprīkots. Salonā ir ielikts vis ko vadītājam vajag ērtai braukšanai! Patīkami, ka radot komfortablu salonu ražotāji to nav padarījuši par prastu parketnieku. Bezceļos šis auto ir zvērs! Skeptiķiem, kas saka, ka auto ir dārgs ekspluatācijā, varu pateikt, ka izmaksas ir lētākas kā AUDI A6. Saku to no pieredzes. Cilvēkiem, kas iesaka pirkt dīzeļus, piekrītu, līdz brīdim, kad jāsāk remontēt. Remontējot dīzeļus, esiet gatavi maksāt divreiz dārgāk nekā benzīnieku īpašnieki!

andris Č-----, 12/12/2008

4,7 V8 Limited

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 3/5
  • Lietošanas izmaksas 2/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Lēts, jaudīgs un Limited izpildījumā lieliski aprīkots - viss elektrificēts plus dažādas fīčas - piemēram, varat ieprogrammēt pogas konsolē, kas atvērs automātiskos vārtus vai/un garāžas durvis. Turklāt savos ziedu laikos, gadsimtu mijā, tas skaitījās premium segmenta auto, kas maksāja krietnu žūksni naudas. Salona apdares kvalitāte ir vienā līmenī ar, piemēram, šī gada izlaiduma Kia Sorento. Nekas negrab - ja neskaita trokšņus no transmisijas un balstiekārtas.

Jauki, ka Cherokeee remontēt var gan "pa dārgo", izmantojot oriģinālās Mopar detaļas, gan arī "pa lēto" - liekot lietā mazāk zināmu amerikāņu kompāniju detaļas. Kas nebūt nav sliktas. Krīzes situācijā var uzlikt Ķīnas vai Taivānas detaļas, kas ir vēl lētākas. Dzinējs rūc, kā jau V8 pieklājas, taču arī degvielu ēd normāli - pa šoseju vidējais ir 12-13 litri. Pilsētā - atkarīgs, kas tā par pilsētu :) Jāatceras, ka šis tomēr ir apvidus auto...

, 01/12/2008

2,7

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Dārgs ekspluatācijā. Var braukt gan pa bezceļiem, gan pilsētā.

Ritvars Sprudzāns, 30/11/2008

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi