Auto tests
Jaguar
XF
Jaguar XF ir auto, ar kuru ir bauda braukt – lieliska vadāmība un komfortabla gaita padara to par izvērtēšanas cienīgu alternatīvu vācu biznesa klases auto. …
Ērti iekārtoties nebūs grūti – sēdeklis ir komfortabls, ar labu atbalstu, turklāt to var plašā diapazonā pieregulēt atbilstoši ikviena vadītāja miesasbūves prasībām. Priekšējā paneļa iekārtojums ir loģisks, tāpēc orientēšanās pogu un slēdžu izvietojumā neprasa papildus pūles, arī atrodoties kustībā. Ceļa pārredzamība ir laba, taču, manevrējot atpakaļgaitā, lieti noderēs distances sensori vai atpakaļskata kamera. Visiem XF standarta aprīkojumā ir infosistēma ar 8,0 collu skārienjutīgu monitoru, taču tam nav tik laba izšķirtspēja kā konkurentiem no Audi un BMW, arī ikonas ekrāna izvēlnēs ir salīdzinoši mazas un ne tik ērti lietojamas kā labākajiem šī žanra paraugiem. Daudz labāka izvēle ir papildaprīkojumā piedāvātais 10,2 collu ekrāns – saukts par InControl Touch Pro.
Ietilpība ir viens no XF lielākajiem plusiem – priekšā divi pieaugušie jutīsies ļoti ērti, vietas kājām ir pat vairāk, kā Audi A7 vai 5. sērijas BMW. Arī aizmugurē sēdošajiem pasažieriem vietas kājām būs vairāk kā 5.sērijas BMW. Tiesa gan, trijatā aizmugurē būs grūti sasēsties, ja visi šie pasažieri ir pieaugušie – bet to pašu var teikt arī par XF konkurentiem. Arī bagāžas nodalījuma ietilpība ir apmēram tikpat liela, taču bagāžnieka formas īpatnības tomēr ierobežo lielāka izmēra priekšmetu pārvadāšanu – tas kļūst šaurāks, tuvojoties aizmugures sēdekļu atzveltnei.
Jau bāzes līmeņa XF ir diezgan labi aprīkots, taču mūsuprāt Prestige vai R-Sport aprīkojuma līmenis ir optimāla izvēle, jo tiem tomēr ir plašāks komforta aprīkojuma saturs, savukār R-Sport ir sportiskāks vizuālais noformējums (velkot paralēles ar BMW M Sport). Portfolio būs vēl greznāks (taču bez R Sport apdares), taču XF topversija, protams ir S līmenis, kas pieejams tikai modifikācijām ar sešcilindru motoriem.
€
Audi A7 Sportback |
€ 51 060 |
|
||
Audi A6 sedans |
€ 38 886 |
|
||
BMW 3. sērija |
€ 38 400 |
|
||
Jaguar XF |
€ 43 500 |
|
||
Lexus ES |
€ 45 300 |
|
||
Mercedes-Benz CLS sedans |
€ 56 330 |
|
||
Mercedes-Benz CLS Shooting Brake |
€ 58 160 |
|
||
Mercedes-Benz E-Klase |
€ 44 350 |
|
||
Toyota Camry |
€ 28 500 |
|
||
Volvo S90 |
€ 45 093 |
|
Auto tests
Jaguar XF ir auto, ar kuru ir bauda braukt – lieliska vadāmība un komfortabla gaita padara to par izvērtēšanas cienīgu alternatīvu vācu biznesa klases auto. …
Auto tests
Ir daudz iemeslu, kuru dēļ Lexus ES ir vērts ieteikt. Galvenokārt tādēļ, ka tas ir komfortabls, ietilpīgs, turklāt ar ļoti labu trokšņu izolāciju. Nākamais punkts ir lietošanas izmaksas – šajā ziņā hibrīddzinējs ir …
Auto tests
Mercedes CLS Shooting Brake varētu būt tas, ko daudzi universāļu pircēji jau sen gaidīja - tas brauc lieliski, tas izskatās fantastiski, bet tik un tā ir iespaidīgi praktisks. …
Auto tests
Volvo S90 ir ietilpīgs, komfortabls un izsmalcināts auto. Ja nepieciešams biznesa klases sedans, tas noteikti būtu jāizmēģina. …