Auto tests
Land Rover
Range Rover Evoque
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …
180 ZS 2,0 litru dīzeļdzinējs nav nekāds spridzeklis, taču lielai daļai pircēju ar tā dinamiku pilnībā pietiks, vienalga, vai izvēlas aizmugures piedziņu, vai piemaksā par pilnpiedziņu. Standarta sešpakāpju manuālās pārnesumkārbas vietā ir vērts izvēlēties astoņpakāpju “automātu”. Mūsu favorīts ir 300 ZS V6 dīzeļdzinējs, kas ar savu ievērojami lielāko jaudu vairāk atbilst Jaguar zīmola tradīcijām. Vēl lielākas jaudas tīkotājiem intriģējošs šķitīs V6 benzīna kompresordzinējs ar 340 (F-Pace 35t) vai 380 ZS (F-Pace S) – tā dinamika un skaņa ir apburoša, taču mīnuss ir ne vien augstāka cena, bet arī lielāks degvielas patēriņš.
Jaguar F-Pace ir pieejams ar standarta balstiekārtu vai arī izsmalcinātu adaptīvo balstiekārtu, kas ir iekļauta pamataprīkojumā modifikācijām ar V6 motoriem. Standarta balstiekārta ir pacieta, to akcentēs arī papildaprīkojuma sarakstā pieejamie lielāka izmēra riteņu diski. Tomēr labā ziņa ir tā, ka šādā konfigurācijā F-Pace nav tik svārstīgs, kā vecā parauga apvidus auto, uz šosejas demonstrējot pārliecinošu stabilitāti. Adaptīvā balstiekārta tik un tā ir labāka, jo tai pieejamais Comfort režīms padara auto gaitu manāmi komfortablāku, nekā to spēj standarta piekare. Vadāmības ziņā F-Pace vairāk atgādina lielu hečbeku, nevis SUV, taču asākās virāžās tas tomēr atgādina par savu 1,8 tonnu svaru. Porsche Macan būs krietni aizraujošāks, taču tas ir arī dārgāks.
Trokšņainākais ir 2,0 litru tilpuma dīzeļdzinējs, taču ar to ir iespējams sadzīvot, turklāt tāda paša tilpuma motori konkurentu - BMW X3 un Mercedes-Benz GLC modeļos nav daudz klusāki. V6 dīzeļdzinējs ir vienmērīgāks un klusāks, galvenokārt tāpēc, ka tam nav jāpieliek lielas pūles auto izkustināšanā. V6 benzīna kompresordzinējs paātrinājumā ir draudīgi skaļš, taču tā radītā skaņa ir daļa no šīs modifikācijas pievilcības potenciālo pircēju acīs. Ceļa trokšņi gan varēja būt mazliet labāk apslāpēti.
€
Auto tests
Šis auto ir pelnījis kļūt par bestselleru. Tas atspēko savu konceptauto ārieni ar atzīstamu braukšanas baudu. …
Auto tests
Seat Ateca ir lētāks nekā Volkswagen Tiguan, it īpaši, ja salīdzina abu marku dārgākās modifikācijas, tomēr starp ne tik bagātīgi aprīkotiem modeļiem cenu atšķirība sarūk. Tomēr, salīdzinot ar Nissan Qashqai, par to …
Auto tests
Opel Crossland X ir diezgan ietilpīgs un tam ir plašs pamataprīkojuma klāsts. Tiesa gan lielākā daļa konkurentu piedāvā lielāku braukšanas baudu. …
Auto tests
Mazda CX-5 ir viens no labākajiem krosoveriem tirgū, pateicoties praktiskajam un elegantajam interjeram, pievilcīgajai ārienei un labajai vadāmībai …