Berlingo atšķirībā no tehniski radniecīgā Rifter nav inovatīvais i-Cockpit priekšējais panelis, taču - būsim godīgi - arī Rifter tas nav gluži tāds, kā citos Peugeot modeļos. Rezultātā paneļa arhitektūra ir ļoti līdzīga. Interjera iekārtojums ir salīdzinoši tradicionāls, kas nebūt nav slikta ziņa. Navigācijas un infosistēmas ekrāns gan ir identisks, arī pogu un slēdžu izvietojums ir praktiski tāds pats - atšķirības atrodamas vien uz multifunkcionālā stūres rata. Ērtu sēdpozīciju varēs atrast ikviens, par spīti tam, ka sēdekļiem nav elektriskās regulēšanas opcija. Mūsu testa auto bija head up displejs, kas atvieglo aktuālākās informācijas - braukšanas ātruma nolasīšanu kustības laikā, tomēr mūsuprāt, šis nav tas modelis, kuram tas būtu obligāti nepieciešams.