BMW 5.sērija sedans (03-09) Atsauksmes par auto

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi

535d (2008)

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Tikko apritējuši 2gadi. Šis ir pirmais mūsu BMW. Jau meklējot kļuva skaidrs, ka, atkarībā no KOMPLEKTĀCIJAS un TEHNISKĀ STĀVOKĻA, šis auto var būt dzīves vislabākā vai vismurgainākā auto pieredze. Manuprāt, jo "pilnāku" mašīnu dabūsiet, jo laimīgāki būsiet (ja viss funkcionēs). Mums ir komforta piekare, kas sniedz super-limuzīnisku braukšanas izjūtu kā atsperratos. Tie 286HP + 2 turbīnas nodrošina to, ka pārvietojaties ar vienu no absolūti dinamiskākajiem (6sek/100) transporta līdzekļiem uz mūsu ceļiem, kaut arī tas izskatās pēc parasta ģimenes auto => un tāds tas arī ir !!!. Abām meitām aizmugurē ir sava luksus teritorija un pietiekami daudz vietas + iebūvētās žalūzijas + aptumšotie stikli ar gudru UV pārklājumu. Pieļauju, ka ar šo piekari uz autobāņa varētu justies labāk ar R18 vai R19 riepām, bet LV ceļiem R17 ir kā naglai uz galvas. Ir iespējams pārvietoties cēli un lēnām, kā arī ļoti konkurētspējīgi un dinamiski, ja nolieksi ātruma pārslēgu pa kreisi + atslēgsi DTC. Galu galā, šis auto tika īpaši prezentēts TOP GEAR 2009. gadā kā BMW twin-turbo dzinēja inovācija (sameklē Youtube).

Edgars Balodis, 17/08/2016

530 xd (235 Zs) - 2008. g.

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Pieredze gada garumā, auto ar caurspīdīgu vēsturi un salīdzinoši mazu 170tkm nobraukumu (katra apkope pie dīlera, pirkts jauns Polijā). Virsbūve. Patīkams un joprojām moderns auto! Jau ar feislifta lukturiem utt. , 100% oriģināls un tāpēc pievilcīgs, sedans Barbara rot metalick krāsā (neierasti). Aprīkojums. Viss, ko var vēlēties! Īpaši laba extra - ventilējamie ādas sēdekļi, vasarā super patīkami. El.reg.stūre, sēdekļi, i- drive, GPS, parkingsensori, ļoti laba stereo sistēma. Dzinējs. Absolūti lielisks izstrādājums! Nereāla jaudas rezerve vienmēr un visur. Kolosāla dzinēja skaņa (neatgādina dīzeli). Labs patēriņš, ārpus pilsētas ap 6l (1000km ar vienu uzpildi), pilsētā ap 10l. Ātrumkārba. Jaunais automāts - džoistiks. Ērts lietojot, perfekts kustībā. Nav komentāru patiesībā. X-drive pilnpiedziņa. Pēc pāris mocību ziemām ar RWD nosolījos sev, ka vairs nekad. Pilnpiedziņas BMW jau ir labāk, bet ne perfekti tik un tā. Jo pamatā tas tik un tā paliek RWD pēc jaudas sadales. Taisnē paātrinājums labs un stabils. Ar izgrieztiem riteņiem - tik un tā aizmugure grib iet šķērsām, auto bremzējas, jāķer ceļš, aktīvi stūrējot. Piekare. Perfekta, auto turas uz ceļa kā pielīmēts visos režīmos. Etalons citiem! Pa šo gadu bija tikai viens mazs defekts ar aizmugures luktura kabeli, Wess Select sataisīja par sakarīgu summu. Pie 150tkm mainīta jauna turbīna. Izmaksas astronomiskas. Oriģinālie bremžu kluči - līdzīgi, bet vismaz kalpo ap 50tkm. Apkope kopā ar nelielu piekares remontu - 600€...

Kaspars Gailis, 20/02/2015

530D (235 Ph) - 2009

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

BMW nonāca pie manis pa tiešo no Vācijas pilnā komplektācijā un lieliskā stāvoklī (arī Wess Select bija diez gan izbrīnīti:). Tāpēc, braucot ar to jau 7 mēnešus, ir ļoti pozitīvi iespaidi. Protams, kad tikko noņemu BMW no treilera diezgan novārtītu, pēc ilga brauciena nebiju īpaši izbrīnīts jo pie mums tādu ir diez gan daudz. Bet tikko tiku pie atslēgām un iekļuvu salonā, sākās BMW Life:)
Salons - ērtāks par ērtu, viss pa rokai pie jaunās iDrive sistēmās pieradu jau pēc pāris desmit minūtēm, viss intuitīvi saprotams un ērts. Bet galvenais trumpis kā jau visi zin ir braukšana. Mašīna vienkārši lido, dinamika ir fantastiska. Ar šo auto Tu pārvaldi situāciju uz ceļa. Drošības sajūta arī visaugstākajā klasē. Runājot par servisa izmaksām. Nolēmu ja jau tāds auto trāpījās, visu veikt Wess Select. Tikko nopirku, protams uzreiz vajadzēja mainīt eļļu utt. Eļļā ar maiņu izmaksāja ap 140 Ls, tad nodomāju ka ies "jautri" ar katru servisu. Bet jau pēc 6 mēnešu braukšanas (arī uz ārzemēm 5000 km.) aizbraucu pirms-ziemas apkopē un viss salikās pa plauktiem. Par pusgada ilgu 3gadīga auto izmantošanu atdevu BMW servisam mazāk par 200 Ls. Agrāk maksāju vairāk par 2000 g. Audi A6 mazajā servisā. Ar zādzībām arī neesmu saskaries. Bet tādas mašīnas jātur apsargājamā autostāvvietā + Kasko :) Auto cena turas arī ļoti stabili. Ja jums rokās trāpās labs eksemplārs, nekad nenožēlosiet.

Juris Krievs, 27/10/2012

530D

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Auto pieder manai draudzenei, sanāk bieži ar to vizināties. Ļoti patīk automašīnas stabilitāte uz ceļa. Piekare stingra, varētu teikt, ka pat cieta. Var ātri braukt līkumos un no tiem arī veiksmīgi izbraukt. Biju patīkami pārsteigts, ka auto svars tam netraucē pietiekami dinamiski paātrināties un arī apstāties. Automātiskā kārba gan ir sāpe pēcpusē. "Lags" ir ļoti ilgs, ja apdzenu uz šosejas, tad pārslēdzu zemāku pārnesumu pats. Kamēr to izdara automātiskā kārba, var nokļūt arī nepatīkamā situācijā. Ļoti nepatīk adaptīvā stūre. Man tā traucē izjust ceļu un pietiekami pārliecinoši vadīt auto. Sēdekļi ir ērti, taču tā kā man patīk braukt diezgan agresīvi, es labāk vēlētos "sportsitze" sportiskāka profila sēdekļus. Idrive sistēma man, kā jaunietim, šķiet ļoti elementāra un vienkārša. Mazliet nepatīk redzamība caur pakaļējo logu. Dažreiz ir grūti noteikt distanci. Aizmugurē vietas ir pietiekami, sēdekļi pietiekami ērti. Arī bagāžnieks ietilpīgs. Uz stūresrata ir pārāk daudz pogu un sviru,tas sportojot mazliet traucē. Saprotu, ka šis nav sporta auto, taču ja jau auto piedāvā labu paātrinājumu un dinamiku, kāpēc mazliet neiespiest pedāli grīdā? Ziemai noteikti vajadzētu bloķējošo reduktoru. Degvielas patēriņš jauktajā režīmā ir 8.2l, īpaši neekonomējot. Audiosistēma ir pietiekami laba parastajam lietotājam, taču man prasītos tajā šo, to uzlabot. Iespējams, kvalitatīvākus pīkstuļus, lai varētu pabaudīt augšējās frekvences. Visā visumā labs, ērts auto. Man patīk.

Reinis Reinis, 17/10/2012

530d

  • Kopējais vērtējums 3/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 3/5

Es kautkā nesaskatu šeit iepriekšējā vērtētāja rakstīto, ka tiešām laba mašīna. Jā piekrītu,ka vadāmība un dinamika teicama it īpaši ja čipots, bet tie arī ir visi plusi un tas ir stipri par maz, kaut gan varbūt citam liekas pietiekoši.
Dzinējs ir ātrs,bet tajā pašā laikā skaļš, praktiski visi viņi tarkšķ kā traktori, kas jau dzirdams pa gabalu. Atrast tādu kam šī problēma nav, ir praktiski neiespējami,iespējams tas ir kādu jau nolietotu dzinēja detaļu dēļ, kas protams ir lielo noskrējienu sekas kā jau dīzelim, lai to novērstu jāiegulda kosmiski cipari ko protams gandrīz neviens negrib darīt.
Salons ir pamazs un šaurs, ērti tur ir tikai vadītājam,katrā gadījumā ne aizmugurē sēdošam it īpaši ja pagarš augumā.
Nākošais - tā ir tikai šosejas mašīna, nost no ceļa labāk nebraukt it īpaši ziemā dēļ zemā klīrensa un pat pilsētā ar tādu ir problēmas,ka pat no nedaudz piesniguša pagalma ārā tikt būs grūti pat ar labām ziemas riepām.
Vispār pa sniegu pabraukt sportiskāk ar tādu nav nekādas baudas, viena spolēšana it īpaši startā no vietas, jo šim nav pat bloķējošā reduktora,ja nemaldos tad 5 sērijai e60 tas tiek piedāvāts tikai M5, kaut gan uz ledaina seguma arī tas neko īpaši nepalīdzēs,spolēs tāpat,var jau ieslēgt pretspolēšanu, bet tad atkal mašīna paliks tupa, jo elektronika ļauj riteņiem griezties tikai tik ātri,lai tie neizspolētu,uz sniega tas ātri nebūs.
Šitas modelis ir arī ar x drive pilnpiedziņu,tas ir labs agregāts, tikai remonti priekšējai piekarei citās cenās, un tie arī ir zemi, izvērsties nevarēs...

Andris Justaments, 27/09/2012

BMW 5 versija

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Izlasot atsauksmes varu secināt tikai ka vieniem tas auto ļoti patīk bet citiem nē jo gļuko un kautkas netā. No pieredzes varu pateikt, ka auto ir ļoooooti labs, bet ir viena problēma - Latvijā atrast zem 11/12 tūkstošiem latu nedauzītu auto ir gandrīz neiespējami. Un tur jau tā problēma, ka neviens Vācietis vai Itālis labu BMW pa kapeikām neatdos. Un tāpēc Cilvēki sapērkas stipri sistus kur Polijā no diviem ir sametināts viens, visādus slīkoņus, vai šķībus un griezus kur špakteļa vairāk nekā metāla utt.....un tad lādējas un saka ka BMW ir slikts, bet tu tak pats esi vainīgs ka gribi pa kapeikām nopirkt labu auto. BMW nepiekādiem apstākļiem nedrīkst pirkt dauzītu, jo no avārijas tiek izista visa elektronika un tās BMW ir daudz, bet cik izskatīju LV plačus un piedāvājumus tad 90% ir sisti ar bijušiem izšautiem airbegiem, motortelpa izkrāsota spīdīgā krāsā (motortelpai jābūt auto krāsā tikai matētai vienlīdzīgi ar bagāžnieka krāsu), izšautas piropatronas kas pietītas ar drātiņām (tas pie akumulātora kas atšauj + klemmi avārijas laikā), spraugas durvīs, kapotā, plastmasas zem riteņu arkām nav vai ir ar spraugām utt... sistiem tiek pārprogrammēti/"uzlauzti" kompji lai nerāda to ka nav airbegi vai izsista stabilizācijas programma (nesists BMW rāda ka trūkst gaiss riepā )sisti auto gļuko un ir pilnīgs murgs ar tiem BMW un ja tirgū parādās kāds labs BMW par saprātīgu naudu tad tas tiek nopirkts pāris minūšu laikā. Rezumē ir viens nepērciet SISTU BMW. Un nelamājiet tiešām labu mašīnu

Vilis Skara, 16/04/2012

530 TDI -2005g

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Braucu ar BMW neilgi, tikai otro mēnesi. Salīdzinājumam varu teikt ka pirms tam bijusi diezgan liela pieredze ar auto - Mazda 626, Mercedes E300, Ford Focus, Ford Mondeo, WV golf 4, Opel Astra, Audi A6, Audi TT, WV B6....bet nekad nēesmu riskējis iegādāties BMW (pat nezinu kāpēc, varbūt likās nepiemērots, jo es un BMW - kaut kā ģimenes cilvēkam ne visai) - un šobrīd izskatoties milzums daudz auto (Audi A4, Saab 93, Citroen C5 bet kaut kā nav ērti jo augums 1,87 un svars 138kg un izdomāju. ka ir pienācis laiks :) beidzot pamēģināt BMW, jo tajā iekāpjot jutos patiesi ērti - nu tas ir manā rīcībā 7200 Ls vērtībā. Nu ko man teikt - tas, kas ir izgudrojis šo mašīnu ir bijis traks šizofrēniķis :) Tas auto ir vājprāts uz riteņiem - es NEKAD nēesmu izjutis TĀDU baudu braucot ar auto, paātrinājums nenormāls, bet tajā pašā laikā braucot kā visi var bez problēmām iekļauties 6/7 litros pilsētā - nezinu kā būs tālāk, bet man tā mašīna tiešām patīk un nelīdzinās ne gaitas, ne konforta ziņā nevienam citam auto - tā ir kaisle kas ir ik viena atdotā lata vērta. Vienīgi atrast nesistu bija diezgan pagrūti.

Andris Egle, 07/04/2012

E60 530d

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Braucu ar šo auto jau divus gadus. Pirmkārt, jau iespaidīgs dizains. Praktisks, dinamisks auto.Viegli vadāms pie jebkura ātruma. Ērts, plašs salons.Vienīgi ieteiktu nomainīt Runflat riepas pret mīkstākām.Tad auto būs uz ceļa mīkstāks un līdz ar to ilgāk kalpos piekare. Laicīgi jāseko servisam, jāmaina filtri, eļļas, viss, ko prasa servisa apkope. Tad auto būs nevainojams. Protams, tas ir gaumes jautājums- katram savs auto ir mīļāks. Bet pārliecinoši varu teikt, ka šis ir labākais sava klasē.

Normunds Greinis, 20/01/2012

535,3.0d,2007.g.286zs

  • Kopējais vērtējums 1/5
  • Braukšanas īpašības 3/5
  • Lietošanas izmaksas 1/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 1/5

Labi turas uz ceļa, stabils, laba dinamika. Vienīgi neadekvātas uzturēšanas cenas. Ritošā daļa varēja būt izturīgāka un nedaudz augstāks klīrenss- piemērotāks mūsu ne-ceļiem. Mīnuss- pievelk zagļus.

ROMANS SLEPCENKO, 14/04/2011

535d

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Pozitīvās īpašības: Iekāpjot salonā visas tā detaļas, sēdekļi, stūre izvietotas ergonomiski, piedarbinot un sākot braukt, auto pilnīgi pārņem un iespiež krēslā jau pie pusgāzes. Katrs izbrauciens sagādā neaprakstāmu baudu. Un pats galvenais, šis auto neapnīk. Iesaku - pērc BMW 535D un tu nenožēlosi, jo jauda savijas ar ekonomiskumu un baudu braukt...... Negatīvās īpašības:Mūsu ceļu apstākļiem M paketes piekare ir mazliet par cietu, auto jūt katru ceļa nelīdzenumu (ar šo auto varētu pārbaudīt jaunizbūvēto ceļu kvalitāti :)). Kompjūtera darbība ir palēna, prasītot vairāk dinamikas, bet auto jau nav dators.

Mārtiņš Iesalnieks, 18/08/2010

Bmw 530 d e 60

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Labs, praktisks un dinamisks auto. Patērē maz degvielas. Varēja būt mazliet augstāks. Man agrāk visi auto bija ar priekšējo piedziņu, tagad es nekad nemainītu, teiksim, pret AUDI! Liels bagāžnieks. Daudz vietas salonā. Vēlu patīkamus braucienus!

Ivars Gražulis, 30/10/2009

530d

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Jau 10 gadus mēs ar vīru esam uzticīgi BMW markas automašīnām. Pašreiz mums ir 5.sērijas BMW un X5 džips, ar kurām mēs ik pa laikam pamainamies. Esam mēģinājuši arī citu marku mašīnas, bet katrreiz secinam, ka BMW konkurentu nav! Es 3 gadus braucu ar 5.sērijas BMW un neredzu tai konkurentu šajā klasē. Šī mašīna ir izturējusi ne tikai Latvijas un Eiropas ceļus, bet arī Krievijas un Ukrainas briesmīgās bedres un vienreiz pat noslīka peļķē Kijevas centrā tik pamatīgi, ka salonā bija sasmēlies ūdens. Protams, ka pēc šāda piedzīvojuma bija jāveic kārtīgs remonts (turbīnē bija sasmēlies ūdens), pēc kura mašīna strādā atkal kā jauna. Esmu ļoti apmierināta ar šo modeli, tikai, kā jau visi BMW markas automobīļi, tā ir dārga apkopē un remontā.

Anastasija Roba, 07/07/2009

525i

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 2/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Esmu braucis ar BMW 525i ar M-paketu. Vienigais minuss ir cieta gaita, bet mašīna un ārejais izskats - super!

Anatolijs Grigorjevs, 01/07/2009

530d

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Ar mehānisko 6 pakāpju pārnesumu kārbu -ļoti ekonomisks, vidējais patērņš 5,2L. Vienīgā negatīvā iezīme, ka auto ir diezgan pazems...

Jānis Manguss, 26/06/2009

530i

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 5/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Pozitīvais lielā mērā atkarīgs no komplektācijas.Ja ir viss jaunākais, ko piedāvā BMW, tad braukt ar to ir bauda.Jauda (231 zs) savienojumā ar "steptroniku" dod nepieciešamo brīvības un drošības sajūtu mūsu ceļu apstākļos. Lieliski ir komforta sēdekļi, ļoti ērts head-up displejs. Nav nekādu problēmu ar iDrive lietošanu. Jāpierod kā jebkurā jaunā auto. Arī pārējais pilnībā atbilst premium klasei. Piekrītu viedoklim, ka, jo vairāk skaties uz šo mašīnu, jo vairāk tā patīk, bet par gaumi gan nestrīdas. Iepriekš man bija 39-tais. Salīdzinoši ar (MB un A6) mazāks degvielas patēriņš, pie tām iespējām, ko dod 3l motors ar automātu. Elektronika netraucē, bet padara braukšanu drošāku, ja kādam ir cits uzskats, tad jābrauc uz Biķernieku trasi. Ja ir šaubas par šī auto kvalitāti, komfortu, funkcionalitāti, vadāmību, dinamiku, tad ieteiktu pamēģināt pabraukt un pārstāt šaubīties. Apkopes izmaksas nav lielas, attiecinot uz intervālu starp tām. Iespējams, ka MB vai AUDI īpašnieki izteiktos līdzīgi, taču BMW ir kas tāds, ko ar vārdiem nevar pateikt. Ar BMW ir jāpabrauc, lai to izjustu un saprastu.

Juris Brencis, 17/04/2009

520i

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Uzreiz jāsaka, ka auto tiešām labs! Uz ceļa uzvedas brīnišķīgi, braucot ir sajūtas, ka šim auto nav tālu no vērtējuma-lielisks! Protams par to ir arī jāmaksā. Ja kas iziet no ierindas, tad jānoloca simtlatiņi..:) Pozitīvi, ka tas nav bieži! Salons vienkāršs, ērts, nekas negrab, nečīkst! Vācu kvalitāte! Sēdekļi, to regulēšanas iespējas labas. Var braukt garus ceļa gabalus. Ir jau arī, protams, pretenzijas! Tās gan varbūt tieši manam auto ar 2,2l benzīna motoru. Nu švaks tas ir! Nākas tēlot mierīgu braucēju, jo nu neiet un viss! Kad tahometrs uzgriežas virs 4000, tad jau gan..9 soda punkti runā paši par sevi! Zaļie vīriņi jokojot saka, ka smagi zābaki kājās man:) Auto ļoti labi izskatās! Ilgi turas tīrs, pat braucot pa dubļainiem ceļiem. Dizaineri pastrādājuši godam! Kopumā vērtējot, tādas īstas alternatīvas šajā auto klasē nemaz nav! Pārējie tik ūdeni pienest var!:)

Ēriks Strēlis, 20/12/2008

520d

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Dizains neko daudz nav mainījies no 2003.gada - tikai dažas iezīmes, ko zin auto pazinēji, bet, kas ir uzslavējams tieši 2008.gada modelim, ir 2.0 dīzeļa motors!!! Tas, kurš ir bijis pietiekoši apmierināts ar, piem., 2004.gada 3.0 dīzeļa dzinēju, šogad var droši nepārmaksāt un pirkt 2.0 dīzeļa dzinēju - bauda un ekonomija garantēta!

Guntars Brauns, 29/11/2008

530d

  • Kopējais vērtējums 5/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Ērtākā mašīna, ar ko jebkad esmu braucis. Neapmierina daži tehniskie defekti - stūres pastiprinātājs, izplūdes kolektors, kloķvārpstas gala lielais skriemelis.

Mārtins Tams, 28/11/2008

530d

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

+patīk dizains +viegli vadāms +stabīls uz ceļa +jestrs +ekonomisks ~9l/100km pilsēta un ~6l/100km šoeja +komfortabls salos +daudz dažādu extru +ietilpīgs bagažnieks +dalītā klimata kontrole +autonomā apsilde +ļoti laba standartā audio sistēma +laba āras skaņu izolācija -samērā maz vietas pasažieriem aizmugurē -ziemā bez labām riepām labāk nebraukt -diezgan dārgas apkopes ( ja pie oficiālā dīlera) -šad tad gadās niķi ar elektroniku -bez pieredzes ir grūti parkoties -standratai navigācijai ir paslikta Latvijas karte

Viktors Borcovs, 27/11/2008

520d

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 5/5
  • Lietošanas izmaksas 3/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 5/5

Ikdienā pārvietojos ar Audi A6, un uzskatu (-īju), ka tas ir komfortabls auto... Taču līdz brīdim, kad iekāpu jaunā BMW 520d. Ar auto braucu divas dienas un pēc tam vairs negribēju šķirties. Tas komforta līmenis, kas ir BMW, pārsteidz! Apdares materiāli un to kvalitāte, sēdpozīcija un ergonomiskums pārsteidz. Arī vadāmība ir lieliska, tikai dažkārt liekas, ka elektronika pārāk daudz jaucas iekšā pie vismazākās sānslīdes vai izslīdēšanas. Ideāls biznesa klases sedans!! Remonta un uzturēšanas izmaksas gan ir diezgan augstas, bet ar to jārēķinās, pērkot šādu auto. Kas attiecas uz jaudu - auto testēju divas dienas, un nevienu brīdi 2-litrīgais dīzelītis nelikās pa knapu. Jaudas pietiek un vēl pāri paliek. Tāpēc, ja kāds ir dilemmas priekšā - pirkt 520d vai 530d, ieteiktu pirms izvēles izdarīšanas izmēģināt abus agregātus. Personīgi man pilnīgi pietiek ar 2-litrīgo dīzeli. Labs auto....Bavārieši tiešām pacentušies!!

Ronalds Akmentiņš, 27/11/2008

530d

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 4/5

Pozitīvs ir gandrīz viss. No negatīvā: ik pa brīžam "gļuko" elektronika, tādā veidā, ka iedegās brīdinājuma spuldzītes (airbags), SRS utml. Gaitu gan tas neietekmē, tikai krīt uz nerviem :) Vēl neliela piebilde, neiesaku aprīkot ar ziemas (īstajām, tipa Bridgestone Blizzak,vai Nokian Hakapelita) riepām, jo, salīdzinot ar vasaras riepām, mašīna peld un sajūta ir daudz nestabilāka. Noteikti ziemā jāizmanto vidēji mīkstā sastāva ziemas riepas (tipa Dunlop Wintersport), tad viss ir OK. Šim modelim pirms iegādes noteikti pārbaudiet, vai starteris darbojas normāli, jo tā ir vienīgā īstā slimība, un man arī nācās pāris dienu staigāt kājām, kamēr starteri pārtina. Maksāja gan lēti - ap 30 LVL, un jau 2 gadus tas neatkārtojas. Pēc 100 000 km noteikti jānomaina automātiskās kārbas eļļa, tas gan izmaksās ap 350 LVL, jo ir specifisks un dārgs filtrs.

Agris Raciborskis, 26/11/2008

Saloon 525d M Sport 4dr

  • Kopējais vērtējums 4/5
  • Braukšanas īpašības 4/5
  • Lietošanas izmaksas 4/5
  • Kvalitāte, praktiskums un aprīkojums 3/5

Labs autiņš. Varēja būt straujāks uzrāviens. Gumijas durvju apakšdaļā nav racionālas.

Juris Brahmanis, 10/11/2008

Rakstīt atsauksmi

Ja esi braucis ar šādu automašīnu vai Tev tāda pieder, šeit vari izteikt savu vērtējumu par to.

Pievienot atsauksmi