Auto tests
Hyundai
Santa Fe
Hyundai Santa Fe ir laba alternatīva ģimenes minivenam jeb MPV. …
Interjerā pamanāmas izmaiņas skārušas priekšējo paneli, kur MMI infosistēmas ekrāns izcelts virs paneļa kā planšetdators. Tiesa gan, tas nav skārienjutīgs, taču pieejamās funkcijas ir ērti un intuitīvi kontrolējamas ar klasisku, apaļu, viduskonsolē novietotu slēdzi. Vadītāja sēdpozīcija ir ērta un augsta, nodrošinot lielisku ceļa pārredzamību.
Salonā joprojām ērti jutīsies četri pieaugušie, vai arī divi pieaugušie un trīs bērni. Aizmugures sēdekļus iespējams pabīdīt, manipulējot ar vietu bagāžai vai pasažieriem – tādā veidā kravas nodalījuma tilpumu var palielināt līdz 610 litriem.
Salīdzinot ar līdzšinējo Q5 modeli komforta aprīkojuma opciju saraksts ir plašāks – tradicionālās mērinstrumentu ciparnīcas aizstāj 12,3 collu „Virtuālais kokpits”, pieejama arī trīs zonu klimata kontroles sistēma, Bang&Olufsen audiosistēma un citas ekstras, kas mūsu testa auto cenu no 47 100 eiro sadārdzināja līdz 72 693 eiro. Kamēr Matrix LED priekšējie lukturi (2151 eiro) un Apple CarPlay/Android Auto viedtālruņa savienojums šķiet ļoti noderīga opcija, derētu apsvērt, vai ir vērts tērēt 1687 eiro par panorāmas jumta lūku.
€
Auto tests
Hyundai Santa Fe ir laba alternatīva ģimenes minivenam jeb MPV. …
Auto tests
Škoda Karoq ir vienkārši ideāls ģimenes krosovers – komfortabls un ļoti praktisks. …
Auto tests
Seat Ateca ir lētāks nekā Volkswagen Tiguan, it īpaši, ja salīdzina abu marku dārgākās modifikācijas, tomēr starp ne tik bagātīgi aprīkotiem modeļiem cenu atšķirība sarūk. Tomēr, salīdzinot ar Nissan Qashqai, par to …
Auto tests
Citroen C5 Aircross ir labs gaitas komforts, lieliska trokšņu izolācija, pieņemama cena un adekvātas lietošanas izmaksas. Konkurentu tam netrūkst, taču no PSA grupas produkcijas tieši šis auto šķiet intriģējošākais …